اگر در تهران هستید و میخواهید برای منزلتان سمپاشی موریانه را انجام دهید شرکت ماداکتور یکی از بهترین شرکت های سمپاشی موریانه در تهران است. 

سمپاشی موریانه در تهران 🕷🐜🔫🧴

 سمپاشی موریانه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی موریانه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی موریانه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی موریانه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی موریانه در تهران بدون تخلیه منزل و با سم خارجی

سمپاشی موریانه در تهران

قیمت سمپاشی موریانه در تهران

قیمت سمپاشی ساس بستگی به مساحت آن منطقه ی سمپاشی دارد. رنج قیمت سمپاشی موریانه در تهران از

180،000 تومان شروع می‌شود تا قیمت 600،000 تومان 

آیا در رابطه با موریانه ها اطلاعاتی دارید؟ آیا از انواع موریانه ها مطلع هستید؟ آیا می دانید که این موجودات ریز می توانند به بدن انسان نیز آسیب برساند؟ موریانه خانه خراب کن ترین حشره می باشد.

سمپاشی موریانه روش های متفاوتی وجود دارد، اما اگر به دنبال سمپاشی موریانه در تهران بدون تخلیه منزل هستید با مشاوران ما تماس بگیرید، با توجه به این موضوع که برای سمپاشی موریانه روش های متنوع و همچنین شرکت سمپاشی موریانه  تعداد زیادی وجود دارد اما باید به این مساله توجه داشت که کدام شرکت زیرنظر وزارت بهداشت می باشد آیا توسط متخصصین اداره می شود و کار سمپاشی موریانه را بوسیله افراد خبره و حرفه ای در این کار انجام می دهد یا توسط افراد مبتدی، تمام این ها ملاک و معیار برای انتخاب شرکت سمپاشی موریانه در نظر بگیرید.

شرق تهران ۷۷۸۳۶۱۴۹

شمال تهران ۲۲۸۷۴۶۴۳

مرکز تهران ۸۸۱۹۵۳۶۸

غرب تهران ۴۶۰۴۰۸۹۵

انواع موریانه خانگی

موریانه ها گاهی به اشتباه مورچه سفید نیز نامگذاری می شوند اما در اصل حشره هایی سفید و نرم تن هستند با سر سفت، زندگی دسته جمعی دارند و طبیعت آن ها باعث شده است که تاریکی را دوست داشته باشند و در ایران این حشرات در جنوب تراکم بالایی دارند، در دنیا چیزی حدود به دو هزار نوع گونه از این حشرات وجود دارد اما از این ۲۰۰۰نوع موریانه که شناخته شده است چیزی حدود۱۴۸نوع آن تخریب کننده و نابودگر است اما موریانه ها در حالت کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. موریانه های زیرزمینی که رد زیر خاک زندگی میکنند.
  2.  موریانه های چوبی که درون چوب های خشک زندگی میکنند.
  3. موریانه های که درون چوب های مرطوب زندگی میکنند.

مورد دوم یعنی موریانه هایی که درون چوب های خشک زندگی میکنند بیشتر در خانه دیده میشوند و باعث از بین بردن وسایل چوبی و کاغذ ها میشوند.

نشانه های موریانه خانگی در منزل

غذای اصلی موریانه ها سلولوز است و چه چیزی بهتر از چوب که منبع غنی سلولوز است. در صورتی مشاهده تخریب های کوچک کوچک کمد های چوبی و کابینت های چوبی، چهار چوب درب و یا حتی سقف در خانه های که با سقف چوبی و یا دکور چوبی هستند خورده چوب به شکل خاک بیرون میریزد و یا حتی از پشت آن صدا می‌آید مطمئن باشید که موریانه ها در حال از بین بردن چوب های خانه شما هستند.

موریانه ها بسیار اهل جنب و جوش و حرکت نیستند بنابراین شما زمانی آگاه به حضور آنها می شوید که قسمتی از منزل شما را تخریب کرده اند، اما اگر مشکوک به حضور موریانه در منزل خود شدید با توجه به راهنمایی های شرکت سمپاشی موریانه راه های زیر را می توانید انجام دهید تا اطمینان پیدا کنید:

در زیرزمین منزل با ابزار فلزی سفت و سختی محل های مرطوب منزل مانند دیوارها و چوب ها را ضربه هایی پشت سر هم بزنید اگر مقاومتی نداشت و راحت شکسته شد و صدایی توخالی را ایجاد کرد پس احتمال وجود موریانه خانگی در منزل بسیار بالا می باشد.

از دیگر نشانه های موریانه خانگی در منزل می توان به اینکه در هنگام کند و کاو در منزل به دنبال مدفوع موریانه ها بگردیم که دانه های کوچک و قهوه ای رنگ می باشد و بعنوان تله می توان از کارتن مرطوب چندلایه استفاده کنیم که اگر موریانه ها به سراغ کارتن مرطوب و نمدار آیند و از آن تغذیه کنند ما برنده می شویم و اطمینان پیدا می کنیم که موریانه وجود دارد.

روش های از بین بردن موریانه در خانه 

یکی از سوالات متداول افراد این است که چگونه موریانه را در خانه سمپاشی کنیم. شما بهتر است قبل از خرید وسایل چوبی خانتان دقت داشته باشید که مایع ضد موریانه به آن زده باشند این مایع مثل رنگ های ضد زنگ هستند که از زنگ زدگی آهن جلوگیری میکند.

شما با 3 روش زییر میتوانید موریانه ها را از خانتان دور کنید.

  1. استفاده از محلول های شیمیایی از آسیب بیشتر موریانه ها جلوگیری میکند.
  2. جمع کردن تمام چوب ها از اطراف ساختمان که حتی تا عمق 50 متر زیر زمین هم چوبی وجو ناشته باشد زیرا در این صورت موریانه ها دوباره راه خانه شما ار پیدا میکنند.
  3. پر کردن تمام درز ها، شکاف ها و حفره های ساختمان با مصالح ساختمانی مقاوم.

خطرات موریانه برای بدن انسان و منزل

به طور قطع وجود یک موریانه برای بدن انسان و همچنین منزل هیچ ضرری ندارد اما مشکل اصلی اینجا می باشد که موریانه ها سرعت رشد و تکثیر بسیار بالایی دارند و آن گاه که از یک تعداد خاصی بالاتر می روند دیگر نمی شود آنها را ندید گرفت و نمی توانیم از خطراتی که برای بدن انسان دارند غافل شویم با توجه به اینکه ما موریانه را دشمن چوب می دانیم اما اگر موریانه ها به منزل ما وارد شوند و به وسایل چوب ما حمله کند و هرروز بیشتر و بیشتر شود و ما ندید بگیریم آن را علاوه براین باید این را هم بدانیم که اکثر موریانه ها نیش دردآوری هم دارند که باعث حساسیت می شود و بسیاری گزارش ها نیز از ایجاد آسم، قارچ، آلرژی و غیره از وجود موریانه در منزل بسیاری از افراد وجود دارد که برای دفع این مساله شرکت سمپاشی سوسک در تهران وجود دارد که با دیدن اولین علائم انواع موریانه خانگی باید سمپاشی موریانه را انتخاب کرد. در ادامه عکس موریانه مشاهده میکنید.

سمپاشی موریانه در تهران

شرکت سمپاشی موریانه در تهران

متاسفانه اگر در منزل و یا شرکت محل کار خود دچار موریانه شده و به تازگی متوجه این مساله شده اید بهتر است شرکت سمپاشی موریانه که این کار را به صورت تخصصی و زیر نظر وزارت بهداشت انجام می دهد را برای این کار انتخاب کنیم که این کار را به بهترین نحو با بررسی کامل محل و نظر کارشناسی و بهترین تصمیم و انتخاب سم مورد نظر برای از بین بردن موریانه ها این کار را بر اساس علم و تجربه انجام می دهد انتخاب کنید تا بتوانید با آرامش خیال از دفع موریانه ها با استفاده از سموم جهانی وزارت بهداشت جهانی و وزارت بهداشت ایران استفاده کنید.

سمپاشی موریانه در تهران 🕷🐜🔫🧴

 سمپاشی موریانه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی موریانه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی موریانه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی موریانه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی منزل در تهران بدون تخلیه منزل و با ضمانت

شرکت سمپاشی موریانه در تهران هزینه ها و نکات ایمنی

به این نکته باید توجه داشت سم موریانه سمی قوی است که قادر به کشتن موریانه ها در تعداد بسیار بالا می باشد پس برای بدن انسان نیز مضر می باشد برای انتخاب شرکت سمپاشی موریانه در تهران حتما باید شرکت معتبر را انتخاب کنیم تا از مواد و سموم انتخابی و مصرفی آنها مطمعن باشیم و همچنین از نحوه مصرف آنها نیز ملطع باشیم تا صدمه ای به افراد خانوار وارد نکنیم زیرا ما برای فرار از زیان موریانه عملیات سمپاشی موریانه را انتخاب کرده ایم پس این عملیات به خودی خود نباید به بدن افراد خانواده نباید ضرر وارد کند.

منبع

Rate this post