نظافت منزل در تهرانسر

نظافت منزل در تهرانسر

 

شماره نظافت منزل در تهران سر ۷۷۸۴۰۳۱۷

نظافت شرکت در تهرانسر

یکی از دغدغه های اکثر خانواده ها خصوصا بانوان در محله تهرانسر دارند, پیدا کردن شخص یا اشخاص مطمئن و کاردان برای نظافت منزل است. این روزها بیشتر خانم ها شاغل اند و وقت خود را در بیرون از منزل می گذراند و زمان کافی برای رسیدگی به امور خانه ندارند. حتی بانوان خانه دار نیز در روزهای پایانی سال و مهمانی و مراسمات یک یا چند نفر نیروی کمکی را لازم دارند. علاوه برآن در محیط های کاری و شرکت ها نیز وجود نیرو های خدمات, برای رسیدگی به نظافت, احساس می شود. اینجاست که خدمات نظافت منزل تهرانسر به کمک شهروندان تهرانی می آیند تا در پاکیزگی منزل و محل کار, این عزیزان را یاری کنند. برای آشنایی بیشتر با نظافت منزل تهرانسر با ماداکتو همراه باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی, جوامع به سمت زندگی مدرنیته سوق پیدا کرده اند. خانه های مجلل و لوازم منزل بیشتر و لوکس تر شده است. کسانی که در خانه های ویلایی لوکس، بزرگ و یا آپارتمانی تهرانسر زندگی می کنند نه تنها به خاطر کمبود زمان از پس رسیدگی به نظافت منزل برنمی آیند بلکه نیازی به انجام کارهای نظافتی به تنهایی نمی بینند. هر چند ممکن است در خانه ی نظافت چی داشته باشند اما در زمان های خاص مثل: مهمانی های خانوادگی, جشن تولدها, خانه تکانی ها و مراسم های خاص به تعداد بیشتری نظافت چی نیاز دارند. همچنین کسانی که در آپارتمان های کوچک و مناطق غرب تهران مانند تهرانسر زندگی می کنند, باز هم به دلیل کار بیرون از منزل و پرکار بودن گاهی ممکن است سر و کارشان به شرکت های خدمات نظافتی بیفتد و نیاز به شخصی برای همکاری در امور نظافت منزل داشته باشند. خدمات نظافت منزل تهرانسر ماداکتو، شرکتی معتبر و خوشنام در این زمینه است که توانسته رضایت تمامی مشتریانش را بدست آورد.

نظافت خانه در تهرانسر

انواع خدمات نظافت منزل تهرانسر

شرکت خدمات نظافتی ماداکتو که دارای ۴ شعبه در قسمت های شمال, مرکزی, غرب و شرق پایتخت می باشد, با همکاری تعداد بالای نظافتچی خانم و آقا, قادر به سرویس دهی نظافت منزل تهرانسر هستند. با ارائه بهترین خدمات تضمین شده نظافتی می باشد. خدمات شرکت های نظافتی شامل دو قسمت می باشد.

نظافت منزل در تهران سر ۷۷۸۴۰۳۱۷

خدمات نظافت منزل و خدمات ساختمانی

خدمات نظافت منزل تهرانسر: شستشوی لباس, جاروکردن, طی کشیدن, مرتب کردن کمدها, تمیزکردن لوازم منزل, تمیزکردن در و پنجره, تمیز کردن کلیه لوازم آشپزخانه و شستن سرویس های بهداشتی.
خدمات نظافت ساختمان:شستن حیاط, شستن در و پنجره, شستن راه پله, شستن نمای ساختمان.

نظافت منزل تهرانسر با دستگاه های پیشرفته

شرکت نظافت منزل تهرانسر ماداکتو با استفاده از ماشین آلات نظافتی مدرن به خوبی از عهده نظافت داخل و بیرون منزل بر می آید. در حالیکه اکثر مشتریان برای قسمت های داخلی ساختمان درخواست خدمات می کنند. شرکت نظافت منزل تهرانسر ماداکتو بهترین و ورزیده ترین نیروها را به خدمت گرفته است تا هر نوع خدماتی را که مشتریان درخواست کنند, پاسخگو باشد و مطابق درخواست مشتری نیرو های ماهر و با تجربه را در اسرع وقت به محل اعزام می کند. نظافت و پاکیزگی در ماداکتو توسط ابزارها و شوینده های حرفه ای انجام می شود تا هیچگونه رد و اثری از آلودگی به جای نماند.

خدمات نظافت منزل و خدمات ساختمانی.

نکات مهم در نظافت منزل تهرانسر شرکت ماداکتو

  • دستمزد نظافتچی خانم بیشتر از نظافتچی آقا می باشد.به این دلیل که خانم ها در انجام کارها بسیار دقیق هستند و با وسواس بیشتری کار نظافت را انجام می دهند. بنابراین دستمزد بیشتر برای نظافت چی خانم عادلانه است.
  •  دستمزد نظافتچی معمولا ساعتی محاسبه می شود. به این دلیل که خانه ها از نظر امکانات و تعدد اتاق ها, سرویس های بهداشتی و متراژ تفاوت های زیادی دارند.
  • نیروهای خدماتی نظافت منزل تهرانسر نکات بهداشتی را کاملا رعایت می کنند و بسیار با سلیقه هستند و در انجام کارها با حوصله عمل می کنند.
  • نکته مهم دیگری در مورد نیروهای نظافت منزل تهرانسر این است که این شرکت تمام نیروهای خود را قبل از استخدام از فیلترهای خاصی گذرانده است تا اشتباهات آن ها به اعتبار و خوشنامی شرکت لطمه وارد نکند.
  • نیروهای استخدام شده از فیلترهای سلامت جسمانی و روانی, تعهد کتبی و ضمانت کاری, داشتن بنیه قوی برای کار, رعایت هر گونه اصول اخلاقی در انجام کارها, برخورد مناسب با مشتریان, رعایت اصول بهداشتی حین انجام کار و مواردی دیگر با سربلندی عبور کرده اند.
  • نظافت منزل تهرانسر دارای مجوز رسمی فعالیت می باشد و تاییدیه های لازم را از سوی مراجع قضایی دریافت کرده است. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که بعضی شرکت های خدمات نظافتی بدون مجوز فعالیت می کنند و در قبال مشکلات پیش آمده ازجانب نیروهای خود مسولیتی را نمی پذیرند. درصورت اعتراض مشتریان نسبت به سرقت و اهانت خدمه شرکت, پیگیری صورت نمی گیرد و پاسخگو نمی باشند.
  •  ناگفته نماند که نیروهای شرکت خدمات نظافتی ماداکتو دارای بیمه نظافتچی هستند. در صورت بروز هرگونه اتفاق در حین انجام کار مسولیتی بر عهده ی مشتری نمی باشد.
  •  وجود نیروی کافی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل سال تا هر زمان مشتری درخواست نیروی داشته باشد, سریعا به محل اعزام می شود. این نوع خدمت رسانی, به مشتری این امکان را می دهد تا در شرایط خاص, مثل مهمانی های غیر منتظره, نظافت بعد از مهمانی در ساعات پایانی شب و نیازبه نظافت در ساعات ابتدایی صبح قبل از شروع مهمانی ها و شرایطی از این قبیل, فقط با یک تماس از ارائه سرویس این شرکت بهره مند شوند.
  • نظافت منزل تهرانسر که تعهد کاری نیروهای خود را تضمین می کند, درصورت عدم رضایت مشتریان از کار نظافت و شکایت از کم کاری نظافتچیان ماداکتو, هزینه دریافتی از مشتری را تمام و کمال عودت می دهد. یا درصورت درخواست مشتری نیروی جدید به محل اعزام می کند تا رضایت مشتری را جلب کند. اما با تخصصی که نیروهای شرکت ماداکتو در زمینه نظافت منزل دارند, رضایت مشتری را به نحو احسنت جلب می کنند و این تعهد و ضمانت جهت اطمینان دادن به شهروندان در قرارداد بامشتری ذکر شده است. شرکت نظافت منزل تهرانسر ماداکتو متعهد می شود که هرگونه خسارتی که درحین انجام کار از جانب نیروهای اعزامی به مشتریان وارد شود را پرداخت کند.
  •  نیروهایی که برای نظافت به منزل و یا شرکت و محل کار اعزام می شوند تمام ابزار مورد نیاز و شوینده ها, بسته به اینکه مشتری چه نوع درخواست نظافتی را از نظافت منزل تهرانسر بخواهد, باخود به همراه دارند. تمام شوینده هایی که شرکت در اختیار نیروهای خود قرار می دهد استاندارد و باکیفیت هستند و بابت مواد شوینده و ابزار مورد نیاز, هیچ مبلغ اضافی از مشتری دریافت نمی کند.
  •  دستمزد نظافتچی معمولا ساعتی محاسبه می شود. نیروهای اعزامی که در انجام هر کاری متخصص و باتجربه اند, با سرعت بالا و بسیار دقیق کار خود را انجام می دهند. نیروهای استخدامی نظافت منزل تهرانسر در ماداکتو متعهد به جلب رضایت مشتری هستند.
نظافت منزل تهرانسر شرکت ماداکتو

نظافت منزل تهرانسر شرکت ماداکتو

**برای کارهایی مثل نظافت منزل که معمولا نظافتچی خانم پیشنهاد می شود. بهتر است حتما یک خانم در محل حضور داشته باشد تا خانم نظافتچی با اطمینان خاطر و بدون استرس کارخود را انجام دهد. **

چرا نظافت منزل تهرانسر با ماداکتو؟

  •  برترین شرکت خدمات نظافتی تهران
  •  وجود نیروهای متعهد و متخصص
  •  نظافتچیان زیاد خانم و آقا
  •  پاسخگویی ۲۴ ساعته
  •  بیمه نیروهای نظافتچی
  • تعهدکامل نسبت به خسارت نیروها به مشتری
  •  تعهدبرگشت پول درصورت عدم رضایت مشتری
  •  دارای ۴شعبه درشرق, غرب, شمال و مرکز تهران
  •  ارائه خدمات برتر نظافتی
  • نظافت فوری و دقیق
  • اعزام نیرو در اسرع وقت
  • ارائه خدمات در سراسر تهران بدون هیگونه محدودیت زمان و تعداد نفرات
  •  داشتن نیروهای باتجربه و ورزیده
  •  سلامت کامل جسمانی و روانی نیروها

 ارائه خدمات در روزهای تعطیل

خدمات گسترده ای که شرکت نظافت منزل تهرانسر ماداکتو برای شما شهروندان تهرانی درنظر گرفته است, این امکان را می دهدتا به جای وقت گذاشتن برای انجام کارهای روزمره و تکراری منزل, به کارهای مهمتر بپردازید و زمان بیشتری برای رسیدن به کارهای شخصی و دنبال کردن رویاهایتان داشته باشید.
شما هم اگر از آن دسته آدم های پر مشغله هستید که وقت کافی برای انجام کارهای متفرقه مثل تمیز کردن خانه را ندارید, جای نگرانی نیست. فقط کافی است با شرکت معتبر و متعهد نظافتی ماداکتو تماس بگیرید و مشخص کنید به چه تعداد نظافتچی نیاز دارید تا در اسرع وقت نیروهای متخصص، آموزش دیده و مطمئن به منزل و یا محل کارتان اعزام شوند.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *