اگر در تهران هستید و میخواهید برای منزلتان سمپاشی باغچه انجام دهید شرکت ماداکتور یکی از بهترین شرکت های سمپاشی باغچه در تهران است. 

 سمپاشی باغچه در تهران با ضمانت 🌳🌺🌻🥀🔫🧴☣

 سمپاشی باغچه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی باغچه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی باغچه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی باغچه در تهران غرب

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی باغچه در تهران

سمپاشی گیاهان و باغ در بازار تهران با چه قیمتی ارائه می‌شود؟

قیمت سمپاشی باغچه بستگی به مساحت آن باغچه دارد. رنج قیمت سمپاشی باغچه تهران از

180،000 تومان شروع می‌شود تا قیمت 600،000 تومان 

در تهران و شهرستان های دیگر کشاورزی و باغداری و نگهداری از باغچه مانند روزگار و روش های سابق نیست و همینطور دیگر مثل گذشته رونق ندارد،بیشترین فضای سبزی که مشاهده می شود مربوط به پارک و باغچه ها می باشد.

به همین منظور سمپاشی باغچه  امروزه بیشتر و بیشتر شده و اهمیت دادن به فضای سبز هر چند در متراژ کم برای مردم بسیار پر اهمیت شده است و مردم تمام تلاش خود را برای رسیدگی به باغچه و سمپاشی باغچه را نیز به موقع انجام می دهند، اما برای هر شخصی که دارای باغچه یا فضای سبز کوچک و یا گل و گیاه می باشد لازم است تا شرایط نگهداری از آن ها را نیز بداند و سمپاشی به موقع آن ها را نیز  بداند پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع سم ها برای سمپاشی درختان در تهران🌳🔫🧴☣

سم های همه کاره: برای اکثر آفات و حشرات استفاده می شود، ترکیبی می باشد و نیاز به مشخص کردن نوع آفت و حشره نیست چون سم از انواع مختلف تشکیل شده است.

سم های خاموش: می تواند سمی خوب برای نابودی باکتری و یا قارچ باشد، اگر محیطی که در آن می خواهیم از این سم استفاده کنیم زیر ۴ درجه است نباید از این نوع استفاده شوددما معیار مهمی برای استفاده از این سم می باشد.

سم های کشنده قارچ: از این سم بری درخت میوه مثل زردآلو مصرف می شود و معمول ترین فصل سم پاشی این سم ها برای سم پاشی باغچه در تهران بهار می باشد.

سم پاشی باغچه تهران و شناسایی سموم

برای مراقبت درست و ویژه از گیاه و باغچه خود لازم است که آفت ها و سم های مخصوص هر گل و گیاه را بشناسید، پس به بررسی چندی از این سموم بپردازیم:

سم ایمیداکلوپراید: این سم از سم های بسیار پرکاربرد می باشد که به گوش اکثر کسانی که در این زمینه سمپاشی باغچه و درختان در تهران فعالیت دارند آشناست که برای نابودی پشه های سفید، مگس سفید، شته و یا شپشک ها استفاده می شود.

سم مالاتیون: از این سم بسیار برای سمپاشی باغچه  استفاده می شود برای مبارزه با شته، شپشک نیز استفاده می شود.

سم کنفیدور: اگر برای سم پاشی باغچه در تهران با حجم بسیار زیادی از شپشک مواجه شدید از این سم استفاده کنید

سم روتنون: برای مبارزه با آفت گل و گیاه و سمپاشی باغچه  سم روتنون را برای نابودی حشرات موذی برگ خوار استفاده می کنند که این کار را در سمپاشی باغچه به مدت هر دو هفته یکبار تکرار می کنند تا حشرات به صورت کامل نابود شوند.

زمان مناسب سمپاشی سمپاشی درختان در تهران 

هوا و سمپاشی بی موقع می تواند سودمندی محصول را کاهش دهد یا حتی باعث ورود آن به آب های زیرزمینی و جریان سم شود و کل اکوسیستم ها را تحت تاثیر قرار دهد که میتواند واقب جبران ناپذیری داشته باشد.

بسیاری از متخصصین معتقدند سمپاشی باغچه بهتر است در شب انجام شود زیرا نور آفتاب در روز نمی گذارد سم تاثیر صد در صدی خود را بگذارد، همچنین توصیه دارند بعد از گذشت ۳ ساعت از سمپاشی سعی شود گیاه و گل سمپاشی شده و یا باغچه را تمیز کنید تا باعث مسمومیت ها نشود، همینطور برای سمپاشی باغچه قبل از سمپاشی مواد غذایی که در پوش ندارد را از محل دور کنید تا آلوده نشود.

اکثر افراد به تنهایی اقدام به سمپاشی باغ و درختان خود میکنند و فکر میکنند آسیبی به بدنشان وارد نمیشود اما این سم ها در دراز مدت آسیب های پوستی، ریوی و حتی قبلی به بدن شما وارد وارد میکنند و سلامت شما را به خطر می اندازند. شرکت های سمپاشی 4 نکته زیر را رعایت میکنند. 

  1.  به حیوانات آسیب نمیرسانند و فقط حشرات موذی را دفع میکنند.
  2. برای هر نوع گیاه و درخت از سم مخصوص خودش استفاده میکنند.
  3. هیچ آسیبی به گیاهان و دختان کاشته شده نمیرسد. 
  4. از سمومی استفاده میکنند که به سلامت شما آسیب نمیرسد و خودشان با تجهیزات کامل شروع به سمپاشی میکنند. 

سمپاش مناسب برای سمپاشی

انتخاب سمپاش نیز مساله مهمی است که اگر درست انتخاب نشود ممکن است با فشاری که به گل و گیاه وارد می شود به آنها صدمه بزند، سمپاش متناسب با حجم گیاه و مساحت فضا یکی دیگر از مهمترین معیارها برای سمپاشی باغچه به حساب می آید.

ضرر آفات به گیاهان

آفات میتوانند ضررهای مختلفی برای گیاهان و درختان باغ شما داشته باشند. ضرر های مثل 5 مورد زیر

  1. از بین بردن ریشه گیاهان
  2. با مکیدن شیره درختان جان درختان را میگیرند. 
  3. خوردن سلولوز تنه درخت و از بین بردن تنه درختان
  4. با مکیدن شیره گل عسلک گل ها را از بین میرود. 
  5. با خوردن برگ گیاهان زیبایی آن ها را از بین میبرند. 

سمپاشی گل و گیاه در تهران

سمپاشی گل و گیاه در تهران

با بالا رفتن هرروزه زندگی های آپارتمان نشینی و دور شدن مردم از زندگی سنتی و خانه های ویلایی و قدیمی و تمایل مردم به نگهداری گل و گیاه آپارتمانی و همچنین به تبع سمپاشی گل و گیاه در تهران نیز هرروزه بیشتر و بیشتر می شود، فراموش نشود که گل و گیاه علاوه بر سمپاشی گل و گیاه در تهران نیاز به مراقبت و نگهداری نیز دارد، برای اینکه گل و گیاه شادابی داشته باشیم نیاز است که خاک مناسب آن را تهیه کنیم و همچنین زمان مناسب آبیاری و همانطور که در بخش سمپاشی باغچه نیز گفته شد، سمپاشی گل و گیاه نیز اصول و مراحل و زمان مناسب خود را دارد.

لازم به ذکر است بدانید نگهداری از گل ها و درختان زینتی کار دشواری است و سمپاشی آن باید به طور دقیق انجام شود اگر شما سم ها را به خوبی نمیشناسید و نمیدانید برای هرگیاه باید از چه سمی استفاده کرد بهتر است کار سمپاشی باغچه و درختان باغ خود را به شرکت های سمپاشی بسپارید تا موجب ضرر و زیان بالایی نشوید. 

سمپاشی گل و گیاه در تهران با بهترین سموم

مهمترین موضوع برای نگهداری و سمپاشی گل و گیاه  در تهران انتخاب سمی می باشد که با گیاه شما سازگار باشد تا از خشک شدن و نابود شدن گیاه جلوگیری شود، می توانیم دو نوع سم خوب را معرفی کنیم که در بین داروخانه های سمپاشی گل و گیاه بسیار محبوب است و همچنین بسیار کاربرد دارد: سم دیازینون که بهترین سم برای سمپاشی گل و گیاه در تهران محسوب می شود و برای نابودی سوسک و شته گیاهان درجه یک است و با بسیاری از گیاهان سازگار است و سم مالاتیون که برای هزارپاها و شپشک ها و حشره هایی که در داخل خاک هستند برای سمپاشی گل و گیاه در تهران مناسب است.

ضرورت سمپاشی گل در تهران

گل ها در آپارتمان های بی روح موجب روح و زیبایی دادن به زندگی می شوند و گیاهان موجودات زنده ای هستند که نیاز به مراقبت دارند همانطور که انسان ها نیاز به مراقبت دارند که سمپاشی گل در تهران یکی از مراقبت هایی است که می توان برای گل ها انجام داد، گیاهان در طول زندگی خود در معرض آفت ها و قارچ ها ممکن است قرار بگیرند که سمپاشی گل در تهران می تواند درمان خوبی برای رهایی باشد اما قدم اول شناخت کامل اقلیم و ویژگی های گل و گیاه و تمام حساسیت های گل و قدم دوم شناخت آفت گل می باشد که در قدم سوم بتوانیم سمپاشی گل در تهران را با سم مناسب و موثرترین روش انجام دهیم.

آفات گل و گیاهان

از آفاتی که بیشتر به گل و گیاهان آسیب می رساند می توانیم به کنه ها و شپشک ها و شته ها و همچنین قارچ ها اشاره کنیم  که از گیاهان تغذیه خود را تامین می کنند رشد می کنند و به ندرت موجب می شوند گیاه ما پژمرده و نابود شود.

سمپاشی گل در تهران

در مرحله ضعیف تر آفات می توان از روش های خانگی برای سمپاشی گل در تهران استفاده کرد به این صورت که به دیدن اولین نشانه از آفت بر روی گل هایی که در منزل خود نگهداری می کنید بهتر است که برگی از آن گل را به فروشگاه یا به داروخانه و یا کلینیکی که متخصصی یا کارشناسی بتواند در این زمینه به شما کمک کند و مشورت بدهد برگ گل آفت زده را نشان دهید و با توجه به نظر کارشناس سم مورد نظر را تهیه و در منزل عملیات سمپاشی را با رعایت نکات ایمنی طبق دستوالعل ها انجام دهید، اینگونه می توانید با سمپاشی گل در تهران در منزل خود گل زیبای خود را نجات دهید.

نکات ایمنی در سمپاشی گل

برای سمپاشی گل در تهران به روش خانگی در منزل باید نکاتی را رعایت کرد از جمله:

سمپاشی را در بالن یا حیاط خلوت یا هوای آزاد هر چند کوچک انجام داد و افراد سالمند و کودکان را از محدوده سم پاشی به مدت ۳ ساعت دور نگهداشت، دست ها را در هنگام سم پاشی به صورت خود تماس ندهید، در هنگام سمپاشی حتما از ماسک و کلاه مخصوص سمپاشی استفاده کنید، بعد از سمپاشی دست ها را با مواد شوینده به دقت بشویید.

نکات پایانی 

  • آفت ها انواع مختلفی دارند قبل از سمپاشی باغچه و سمپاشی گل و گیاه حتما از نوع آفت خود باغچه و گیاه مطمعن شوید.
  • گیاهان بسیار حساس و نیاز به مراقبت دارند اگر گیاه در منزل دارید و یا باغچه دارید تنها سمپاشی کافی نیست مراقبت مراحل مختلف دارد.
  • برای دفع آفت ابتدا سموم خانگی و سپس سموم شیمیایی و قوی را آزمایش کنید
  • زندگی با گیاهان معجزه می کنند این نکته را جدی بگیرید.
5/5 - (1 امتیاز)