کاربرد دستگاه مبل شویی

دستگاه مبل شویی یک دستگاه مکانیزه می باشد و در انواع مختلف با مکانیزم های متفات طراحی و تولید می گردد. که برای نظافت و شستشوی سطوح افقی و عمودی و انواع مبل طراحی و ساخته شده است.

در این دستگاه مخازن مجزای آب تمیز و آب کثیف، یک کمپرسور به منظور تولید کف و یک موتور مکنده قدرتمند دو یا سه مرحله ای جهت مکش آلودگی ها، تعبیه شده که اساس عملکرد دستگاه مبل شویی را تشکیل می دهد.

دستگاه مبل شویی

از مهمترین کاربردها

یکی از مهم ترین کاربرد های این دستگاه تولید فوم می باشد که به دلیل داشتن چگالی پایین بر روی سطوح باقی می ماند و آن را به دستگاهی کارآمد تبدیل می کند.

کف های تولید شده توسط کمپرسور غلظت خیلی بالایی دارد که به دلیل داشتن قدرت پاک کنندگی بالا موجب شستشوی خیلی عالی سطوح می شود و همنچنین علاوه بر آن نمی گذارد آب به داخل صندلی یا مبل نفوذ نماید.

این فوم روکش مبل و صندلی را به خوبی پوشش داده که آلودگی ها را در خود حل می کند و با استفاده از سامانه مکشی فوم ها و آلودگی های حل شده مکش شده که در نتیجه آن سطح مبل و صندلی به سرعت خشک می گردد.

دستگاه مبل شویی -شرکت خدماتی ماداکتو

برخی از مدل های دستگاه مبل شویی به سیستم گرمایش نیز مجهز شده اند به صورتی که کف ها را با درجه حرارت بالا تولید کرده و کیفیت شستشوی مبل را افزایش می دهد زیرا آب گرم و یا فوم گرم از توانایی بالایی در حل کردن چربی ها و آلودگی های الکترو استاتیک برخوردار هستند.

دستگاه مبل شویی - نظافت منزل

بدنه دستگاه

بدنه دستگاه مبل شویی که با اتصال مستقیم به برق تغذیه می شود از پلی اورتان غنی شده ساخته شده است که از دستگاه در برابر ضربه های احتمالی محافظت کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.

دستگاه مبل شویی در محیط های گوناگون هم چون سالن های سینما، رستوران ها، هتل ها، اداره ها و … به کار گرفته می شود، هم چنین برای شستشوی صندلی و کفپوش وسایل نقلیه مانند اتوبوس و قطار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای استعلام قیمت مبل شویی با شرکت خدماتی ماداکتو تماس بگیرید.

09128754518

Rate this post