ارائه خدمات مبل شویی در تهران

یکی از خدمات شرکت ماداکتو خدمت مبل شویی در منزل تهران می باشد مبلی که روش می شینی و با عزیزانت گفتگو می‌کنی و یک محفل گرم خانوادگی به صرف چای داغ و قند پهلو روی اون تشکیل می‌دید.

مبلی که روش میشینی و زل می‌زنی به تلوزیون و خدا خدا می کنی تیم مورد علاقه ات ببره.

یا مبلی که خسته از کلاس درس و سرکار میای و یه چند دقیقه روی اون خوابت می‌ببره و این خواب کوتاه خیلی لذت بخشتر میشه گاهی از همه خواب‌های طولانی که روی تخت نرم و گرمت…

همه ما یک تعلق خاطری به لوازم خونمون داریم… خاطره‌ای از خرید اون وسیله یا هدیه یکی از دوستان به ما و یا حتی  جهیزه‌مون… خلاصه هر وسیله برای خودش کلی خاطره داره و دلبستگی که ما به اون داریم..

یکی از این وسیله‌های دوست داشتی مبل هست…

مبل شویی در تهران

مبل گاهی تبدیل می‌شه به یکی از اعضای خونواده، که هر وقت می خواهید حرف بزنی بای یکی از افراد خانواده یا بخوای با لفن حرف بزنی و .. روی اون می شینی و مبل هم میشه نفر سوم بحث شما…

دردسرهای مبل شویی در تهران

خیلی اتفاق‌های ناخواسته دیگه‌ای هم ممکن هست روی این مبل بیفته… مثلا ناخواسته هل کنی و لیوان چایت برگرده روی مبل و … اه… رنگ چای روی مبل اگر رنگ روکش مبل هم روشن باشه که وای….

یا وقتی تیم مورد علاقه‌ات گل می زنه هیجان زده میشی و بشقاب خوراکی هات رو می ریزی روی مبل.. یا یک کوچولو که عاشق بپر بپر روی مبله… غذای خودش رو بریزه روی مبل و…

خلاصه… این مبل رو که نمیشه انداخت دور… تازه شستنشم کار شما نیست که بخواهید با یک کف و آب تمیزش کنید. بخصوص اگر مدت زیادی باشه که مبل‌هاتون رو نشسته باشید و سال‌های ازشون استفاده کرده باشید.

آدم که نمی تونه از چیزی که تعلق خاطر داره بگذره. از خاطراتش، فقط به‌خاطر اینکه یک لیوان چایی روش ریخته؟ تازه با این قیمت‌های مبلمان… خرید یک مبل جدید شاید یکم سخت شده باشه…

مبل شویی در تهران با ماداکتو

پس چاره چیه؟

شاید اسم مبل شویی رو شنیدید؟ مبل شویی یک روش تازه نیست ولی خیلی تخصصی هست. که شرکت ماداکتو افتخار این رو داره که سالها با این کار در خدمت شماست.

پاکیزگی مبل

تمیزی مبل شما چیز ساده‌ای نیست، ما می دانیم که مبل در تماس مستقیم با شماست و پاکیزه بودن آن برای سلامتی شما جزو ضروریات است.

شستشوی مبل کار راحتی برای شما نیست و شاید نتوانید هر چند وقت یکبار این کار را خودتان انجام دهید و همیشه این نگرانی را داشته باشید که آیا مبل شما تمیز است. و از آن مهمتر مبل یکی از اجزای مهم دکوراسیون خانه شماست که با تغییر رنگ، بر اثر گذر زمان و ناپاکی روی دکوراسیون خانه تان هم قطعا تاثیر بدی خواهد گذاشت…

یک تماس تا تمیزی

یک زمان کوتاه، تا تمیزی و درخشندگی مبل‌های شما زمان لازم است.. که با یک تماس با ما این امکان برای شما به وجود خواهد امد که ما با تجهیزات به روز و کارکنان ماهر خود در خدمت شما باشیم. و البته، با قیمت مناسب.

مبل‌شویی این روزها یک ضرورت است،یک حرکت لاکچری نیست.

مبل شویی در تهران و منزل

مبل شویی در تهران محل کار و منزل

مبلمان ها به دلیل دسترسی و استفاده ی مکرر، بیشتر از سایر لوازم منزل دچار آلودگی می شوند. از لکه های غذا روی صندلی های ناهارخوری و لکه های چای و قهوه رو مبلمان که بگذریم، نمی شود چرک شدن پارچه های مبلمان را در طول زمان نادیده گرفت. قطعا برطرف کردن لکه های کوچک و معمولی از دست خودمان بر می آید ولی مبل شویی یا لکه گیری های روغنی، تخصص بیشتری لازم دارد که از تنها از عهده ی پرسنل مبل شویی بر می آید.

مبل شویی در تهران محل کار و منزل، خدمتی نوین از شرکت های نظافتی

امروزه در شرکت های خدماتی- نظافتی، شاخه ی جدید از خدمات ارائه می شود که با استقبال خوبی بویژه در تهران روبررو شده است. مبل شویی در تهران، کار نظافت خانم ها را در طول سال به ویژه نزدیک ایام عید راحت کرده است. قبل از اینکه شرکت های نظافتی مجهز به دستگاه های مبل شویی شوند، خانواده ها با تعویض مبلمان و خرید یک دست نو از شر آلودگی های منزلشان راحت می شدند که خب این امر مستلزم پرداخت هزینه های بالا می شود. خوشبختانه با مبل شویی در تهران محل کار و منزلدیگر نیازی به تعویض مبلمان برای رهایی از آلودگی ها و لکه های سخت نیست، پیشنهاد می کنیم باچنین شرکتی تماس بگیرید تا مبلمانتان را مثل روز اول نمایند.

مراحل مختلف مبل شویی در تهران محل کار و منزل

  • جاروبرقی مبلمان و تمیز کردن درزها و بالشتک ها
  • انتخاب شوینده مناسب
  • لکه گیری اولیه
  • شست و شو با دستگاه بخارشور
  • خشکشویی یا آبکشی

مبل شویی در تهران محل کار و منزل چه ویژگی هایی دارد؟

  1. مبل شویی در تهران منزل و محل کار با بهره مندی از پرسنل ماهر

داشتن پرسنل ماهر و با تجربه بهترین بازدهی مبل شویی در تهران محل کار و منزل را به همراه دارد. مبلمان چشمگیر ترین وسیله ی منزل یا محیط کار می باشد که بیشترین حجم خانه را اشغال می کند. بنابراین شست و شوی مبلمان در منزل نیازمند مهارت بالا است که بدون کوچکترین جابجایی لوازم و در کمترین زمان،خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

  1. مبل شویی در منزل و محل کار بدون آلودگی محیط

بهترین شرکت مبل شویی، سعی می کند علاوه بر شست و شوی کامل مبلمان، نظافت کامل محیط اطراف را رعایت کند. در برخی موارد خیس شدن سطح زمین یا جاری شدن مواد شوینده روی فرش ها نارضایتی مشتری را به همراه دارد؛ بنابراین انتخاب یک مبل شویی خوب و معتبر می تواند تا حد زیادی از این اتفاقات جلوگیری کند. پرسنل مجرب در مبل شویی های معتبر، ابتدا پارچه های آبگیر را در زیر مبلمان قرار می دهند و سپس اقدام به شست و شوی مبل می کنند.

  1. مبل شویی با اصول حرفه ای

بهتر است بدانید که مبل شویی در محل کار و منزل، تمام مراحل کار را از ابتدا خودشان انجام می دهند، بنابراین نیازی به کمک شما نیست. شما تنها می توانید نظاره گر خدمات مبل شویی در منزل شرق تهران و بررسی کیفیت کار باشید. در صورت نیاز، پرسنل مبل شویی خودشان مبل ها را حمل می کنند و قبل از شروع نظافت باید شما را در جریان مراحل کار و نام محلول ها و مواد شوینده ای که استفاده می کنند بگذارند. پیشنهاد می کنیم صفر تا صد کار را به ایشان بسپارید و با خیال راحت به سایر امورات خود بپردازید.

  1. صرفه جویی در زمان با مبل شویی در محل کار و منزل

در نظر داشته باشید که مدیریت زمان از ویژگی های مبل شویی های با کیفیت است. به دلیل اینکه مبل شویی در محل کار و منزل انجام می گیرد برای مشتری وقت گیر نبودن کار خیلی اهمیت دارد. به طور کلی شستن یک دست مبلمان ۷ نفره در حدود دو ساعت زمان می برد و طبعا شستن صندلی های نهارخوری یا تشک خوش خواب، زمان کمتری می برد. بنابراین خیلی مهم است که مبل شویی را مراکز حرفه ای برعهده بگیرند تا در کمترین زمان بهترین کیفیت را به مشتری ارائه دهند.

  1. استفاده از محلول های شوینده ی مناسب در مبل شویی حرفه ای

متاسفانه مبل شویی های بی کیفیتی وجود دارند که با کم کاری ها و بهره گیری از محلول ها و شوینده های نامناسب موجب خسارت و رنگ پریدگی مبل ها شده اند. پرسنلمبل شویی در محل کار و منزل، کار با شوینده های مختلف را بصورت تخصصی می دانند. تنوع پارچه های مبلی، روکش های مختلف با جنس های متنوع، مبل های چوبی یا فلزی و غیره، هرکدام نیازمند محلول پاک کننده خاصی است که باید به اندازه در شست و شوی مبلمان مصرف کرد. هرگونه بی اطلاعی از چگونگی پاک کردن لکه های روغنی، آلودگی های سطحی، آلودگی های عمقی، لکه های مداد رنگی و سایر لکه ها، خروجی بی کیفتی را به همراه دارد و منجر به نارضایتی و در نتیجه کاهش تعداد مشتری می شود.

مبل شویی های معتبر به خوبی می دانند که شوینده ها را در چه میزانی ترکیب کنند یا از کدام محلول برای مبلمان های مختلف استفاده کنند که ظاهر پارچه مبلمان حفظ شود. آنها قبل از اینکه تمام سطح مبلمان را به محلول های شوینده آغشته کنند، روی گوشه ای از پارچه ی مبل تست می کنند تا مطمئن شوند که محلول اثر مخربی رو پارچه نمی گذارد. در میان این بازار داغ مبل شویی در محل کار و منزل، اعتماد به مبل شویی مطمئن و خوب کمی دشوار است. اما هستند هنوز شرکت هایی که کیفیت را اولویت اهداف سازمانی خود قرار می دهند. در تمام مراحل مبل شویی در تهران، شما می توانید نحوه ی استفاده از محلول های شوینده را مدیریت کنید و در صورت لزوم تذکرات لازم را بدهید، همچنین می توانید از مواد شوینده مورد نظر خود در منزل استفاده کنید.

  1. ارائه کارت به پرسنل مبل شویی محل کار و منزل

معتبرترین شرکت مبل شویی در تهران، کارت شناسایی به پرسنل خود می دهند تا آن را جهت ورود به منزل مشتری ارائه نمایند. پرسنلی که از طرف شرکت های مبل شویی به منازل مراجعه می کنند باید در راستای جلب اطمینان و امنیت بیشتر مشتری، ابتدا کارت شناسایی خود را نشان دهند، در واقع این حق شماست که بدون شناسایی پرسنل مبل شویی از ورود آنها به منزلتان جلوگیری کنید.

  1. مبل شویی در محل کار و منزل با تعداد نیروی بالا

تعداد پرسنل بالا از ویژگی های قابل توجه مبل شویی در تهران محل کار و منزل است. افزایش تقاضای مشتری در زمینه مبل شویی، بخصوص در روزهای آخر سال باعث می شود تا اهمیت نیروی بالا در شرکت های مبل شویی مطرح شود. قطعا وقتی تماس میگیرید و درخواست خدمات مبل شویی در شمال تهران دارید، انتظار دارید تا در سریع ترین زمان کارتان انجام شوند. مبل شویی هایی که کمبود نیروی کار دارند در ارجاع دادن پرسنل به منازل دچار مشکل می شوند. همین امر باعث می شود تا مشتری خدمات خود را از شرکت مبل شویی دیگری که پرسنل کافی دارد بخواهد. کمبود نیروی کار در مبل شویی منجر به عدم حضور به موقع در منزل و عجله کردن در شست و شوی مبلمان می شود که کیفیت کار را به شدت پایین می آورد.

  1. مبل شویی در محل کار و منزل ۲۴ ساعته

خدمات رسانی ۲۴ ساعته مبل شویی در تهران ضریب اطمینان مشتری ها را به شرکت های مبل شویی افزایش می دهد. مبلمان یکی از لوازم شکیل منزل می باشد که در هر ساعتی از روز ممکن است کثیف شود. بخصوص اگر بچه های بازیگوش در خانه تان داشته باشید، کثیف شدن مبلمان اجتناب نا پذیر می شود. مبل شویی هایی که خدمات ۲۴ ساعته ارائه می دهند،در هر ساعتی از شبانه روز، خیال مشتری ها را از بابت شست و شوی مبل ها راحت می کنند.

مبل شویی در تهران ارزان

لیست قیمت مبل شویی در محل کار و منزل

قیمت خدمات مبل شویی در محل کار و منزل، در زمان های مختلف متغیر است، با این حال لیست قیمت مبل شویی ماداکتو در سال ۱۳۹۸ به این شرح می باشد:

  • مبلمان ۷نفره: ۱۲۰هزار تومان
  • لکه بری مبلمان ۷نفره: ۷۰ هزار تومان
  • هرتشک اضافه مبلمان: ۱۰هزار تومان
  • صندلی هرعدد: ۱۲هزار تومان
  • مبل خوشخواب تک نفره: ۳۰هزار تومان
  • تشک خوشخواب تک نفره: ۷۰هزار تومان
  • تشک خوشخواب ۲نفره: ۸۰هزار تومان
  • هزینه ایاب ذهاب: ۴۰هزار تومان

شرکت ماداکتو با ۸ سال فعالیت در زمینه مبل شویی در تهران، یکی از معتبرترین شرکت های خدماتی- نظافتی تهران می باشد که خدمات خود را بصورت ۲۴ ساعته در سراسر تهران ارائه می دهد. لازم نیست نگران جابجایی و حمل و نقل مبلمانتان باشید، مبل شویی ماداکتو در اسرع وقت با مراجعه به منزل یا محل کارتان اقدام به شست و شوی آن ها می کند.

توصیه های ماداکتو برای داشتن مبلمان تمیز

  • قبل از شست و شو و استفاده از محلول های شوینده به برچسب های راهنمای شست و شو روی مبلمان دقت کنید.
  • استفاده از روکش های مناسب می تواند علاوه بر پاکیزگی، طول عمر مبلمان را افزایش دهد.
  • برای نظافت مبلمان از جارو برقی استفاده کنید.
  • لکه هایی که روی مبل ایجاد می شود را در اسرع وقت با لکه بر مناسب پاک کنید.
  • قبل از استفاده از مواد شوینده، جنس پارچه مبلمان را در نظر بگیرید.
  • برای تمیز نگهداشتن مبلمان چرمی از واکس های مخصوص استفاده کنید.
  • برای پاک کردن لکه های جوهر روی مبلمان چرمی، دستمال کتان را به چند قطره الکل آغشته کنید.
  • استفاده از آب لیمو و عصاره تارتار برای رفع لکه های سیاه روی مبلمان چرمی سفید مناسب است.
  • برای تمیز کردن مبلمان چوبی از محلول آب گرم و صابون استفاده کنید.
Rate this post