سفارش نظافت منزل

خدمات نظافت منزل نیاوران در ماداکتو

امروزه بسیاری از کارهای تخصصی و غیر تخصصی توسط افراد دوره دیده انجام می شود. یکی از این فعالیت ها در حوزه خدمات نظافت منزل است که در گذشته این کارها توسط خانم ها انجام می شد. اما امروزه به دلیل مشغله های زیاد مانند تحصیل و کار خانم ها در کلان شهری همچون تهران، وقت تمیز کاری اساسی نخواهد بود و با اندک زمانی که دارند تنها می توانند کارهای شخصی و ضروری خود را انجام دهند، به همین دلیل روز به روز به تعداد شرکت های خدمات و نظافت منزل اضافه می شود. خدمات نظافت منزل ماداکتو توصیه می کند به شرکت های معتبری مراجعه کنید که برای خدمت رسانی بهتر در تمامی محله های تهران خدمات خود را ارائه می دهد. یکی از پر مخاطب ترین متقاضیان نظافت منزل در تهران، نظافت منزل نیاوران است. نظافت منزل نیاوران نام شرکتی خاص نیست، از آنجاییکه این محله یکی از متقاضیان پروپاقرص دریافت خدمات نظافتی است بر آن کد زده ایم با نام “نظافت منزل نیاوران” تا خدمات ارسالی به منطقه مورد نظر در دسته و گروه جداگانه ای مشخص باشد.

ویژگی های نظافتچی خوب برای نظافت منزل در نیاوران

با توجه به نحوه زندگی های مدرن امروزی اهمیت نیروهای نظافتی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و بیشتر افراد سعی می کنند که با توجه به نیاز به صورت دوره ای و منظم، هفته ای یا ماهانه نیروی ثابت خدماتی داشته باشند. اما مشکلی که وجود دارد این است که آیا می توان به هر فردی اعتماد کرد؟! همیشه در زمانی که می خواهید فردی را برای نظافت انتخاب کنید قبل از اینکه کیفیت کار را بررسی کنید مطمئن شوید که فردی مورد اعتماد و درستکار است و می توانید ساختمان را بدون هیچ استرس و نگرانی در اختیار او قرار دهید. فردی که برای نظافت منزل نیاوران اعزام می شود زمان زیادی در ساختمان است و اشراف کامل به تمامی قسمت های ساختمان دارد. حال با توجه به اهمیت این موضوع در این قسمت به ویژگی های یک نیروی نظافتی و خدماتی اشاره کرده ایم:

نظافتچی ماهر در نیاوران
  1. مجوز شرکت خدماتی از اتحادیه مربوطه: یکی از نکاتی که باید در زمان انتخاب نیروی خدماتی به آن توجه کنید این است که شرکتی که به شما نیرو پیشنهاد می دهد باید مجوزهای رسمی را از اتحادیه داشته باشد برای اینکه این مجوز ها را مشاهده کنید یا می توانید از فرد درخواست کنید که مجوز و مدارک قانونی را به شما نشان دهد یا اگر از سایت آنلاین می خواهید نیرو درخواست کنید به لوگو اتحادیه توجه نمایید معمولا این لوگو در قسمت پایین صفحه درباره ما در سایت های خدمات نظافت منزل قرار دارد.
  2. ارائه مدارک نیروی خدماتی در محل: تمامی شرکت های خدماتی موظف هستند زمانی که نیرو در محل حاضر می شود مدارک معتبر خود را مانند کارت ملی و کارت پرسنلی را به مشتری نشان دهند. در نظافت منزل نیاوران در زمان استخدام نیروها تمامی افراد از فیلترهای سختی عبور می کنند که یکی از این فیلترها ارائه مدارک شناسایی به همراه کدپستی و آدرس محل سکونت است که بعد از بررسی های دقیق و معتبر بودن مدارک و همخوانی آدرس با کد پستی نیرو استخدام می شود.
  3. عدم سوء پیشینه: یکی از ویژگی هایی که نیروی نظافتی مطمئن باید داشته باشد این است که از نظر اخلاقی به تایید رسیده باشد. در شرکت های معتبر نظافتی معمولا نیروهای خدماتی از نظر اخلاقی و سوابق کاری برای نظافت منزل نیاوران نیز مورد بررسی قرار می گیرند و اگر پیشینه ای مانند اخراج از محل کاری قبلی نداشته باشند، سرقت و هر نوع سوء پیشینه دیگر استخدام نمی شوند.
  4. نظارت و پیگیری های شرکت خدماتی: تنها یک نیروی خدماتی حرفه ای موفق خواهد شد در شرکت خدماتی معتبر استخدام شود. زمانی که از شرکت خدماتی مطمئن نیرویی را انتخاب می کنید شرکت به صورت مداوم در حین کار و بعد از کار با مشتری در ارتباط است و روند کار پرسنل نظافتچی خود را جویا می شود و در صورت بروز مشکل واحد پشتیبانی هر چه سریعتر اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام می دهد. گاهی این مشکلات ممکن است قبل از رسیدن نیرو به محل به وجود آید مثلا نیروی خدماتی آدرس را پیدا نکند و یا اینکه مشکلی برای نظافتچی یا مشتری رخ دهد که نیاز به هماهنگی باشد به همین دلیل شرکت خدمات نظافتی باید این پشتیبانی ها را به سرع پوشش دهد.
  5. امکان ارتباط مستقیم: ارائه خدمات برای نظافت منزل نیاوران به صورت بیست و چهار ساعته است و در نقطه مقابل یک گوش شنوای منطقی برای مشتریان باشد. به عنوان مثال یک نیروی خدماتی با شرایط خاص برای نظافت منزل نیاوران می خواهید و زمانی که نیرو به محل می آید متوجه می شوید ضعیف عمل می کند یا آنگونه که انتظار داشته اید عمل نمی کند، سریعا می توانید گزارشات را بصورت مستقیم با مجموعه در میان بگذارید تا نیرویی مطابق با نظر شما اعزام نماید.
  6. تخصص نیروی خدماتی: یک نیروی خدماتی باید به کاری که می خواهد انجام دهد تسلط کافی داشته باشد و برای رسیدن به این شناخت باید در شرکت خدماتی دوره های لازم را دیده باشند. همچنین کار نظافت منزل نیاوران کار سخت و تخصصی است و یک نیروی خدماتی باید خودش را برای مواجه شدن با اثاثیه و ساختمانی لوکس و مدرن آماده سازد که چگونه در نظافت هر بخش عمل کند. از طرفی وجود اثاثیه سنگین وزن مانند پیانو، گاو صندوق، یخچال های ساید و غیره در نظافت منزل نیاوران در صورت نیاز به جابجایی نیاز به افراد قدرتمند و ورزیده دارد تا بدون وارد شدن هیچگونه خسارتی کارها را به درستی انجام دهند.
  7. استخدام خانم و آقا برای نظافت: یک شرکت نظافتی و خدماتی معتبر و خوشنام باید نیروهای خبره از هر دو جنسیت خانم و آقا داشته باشد زیرا این طبیعی است که بعضی از وظایف در حوزه و تخصص آقایان و بعضی دیگر در تخصص خانم ها باشد. به عنوان مثال تمیز کردن پنجره، راه پله، پارکینگ، نمای ساختمان، جابجایی اثایه و غیره از کارهایی است که نیاز به نیروی بیشتری دارد که آقایان گزینه مناسب هستند. اما در نقطه مقابل نظافت منزل که نیاز به ظرافت و دقت دارد توسط خانم ها انجام می شود. بهتر است بدانید بعضی از شرکت های نظافتی و خدماتی با توجه به ظرافتی که نیروهای خانم در کارهایشان دارند حقوقشان کمی بیشتر از آقایان است.
  8. برخورد هوشمندانه نیروی نظافتچی با مشتری: یکی از ویژگی های نیروی خدماتی این است که برخورد وشمندانه در مقابل برخورد های مختلف مشتریان داشته باشد زیرا نظافت منزل باید با توجه به نیاز و سلیقه مشتری انجام شود و اینکه نیروی خدماتی بخواهد با مشتری بحث کند و یا سعی داشته باشد در برخی کارها، اظهار نظر کند و نظر مشتری را عوض کند کار اشتباهی است. البته در نظر داشته باشید برای نظافت منزل نیاوران افراد متخصصی اعزام می شوند که به خوبی بر کارهای محوله واقف هستند و از مشتریان گرامی تقاضا داریم حدالامکان اجازه دهند این افراد در آرامش و تمرکز کامل کار ها را به گونه ای که آموزش دیده اند انجام دهند. جای هیچ نگرانی نیست می توانید با خاطری آسوده بنشینید و فنجان قهوه خود را بنوشید.
نظافت آپارتمان در نیاوران

چرا نظافت منزل نیاوران را به ماداکتو بسپاریم!؟

به دلیل جمعیت زیاد و زندگی پر مشغله پایتخت شرکت خدماتی نظافتی در تهران بسیار زیاد است و روز به روز به این شرکت ها افزوده می شود اما باید در زمانی که می خواهید نیرو خدماتی برای نظافت منزل انتخاب کنید کمی تحقیق کنید و نیرو را از یک شرکت معتبر بگیرید زیرا برخی از شرکت ها تنها برای سودجویی و کلاهبرداری دایر هستند و مجوزهای لازم را ندارند. قرار است یک فرد غریبه چند ساعتی در منزل شما مشغول به کار باشد اینکه بخواهید از چهره و نوع برخورد او متوجه شوید که فرد مطمئنی است امکان پذیر نخواهد بود. سعی کنید به جای حدس و گمانه زنی هایی که دقیق هم نخواهند بود، شرکت معتبر نظافتی در تهران را انتخاب کنید. شرکت ماداکتو شرکت معتبر نظافتی و خدماتی است که با توجه به سابقه درخشانی که طی سال ها فعالیت خود داشته است هر روز به مشتریان آن اضافه می شود.

نظافت منزل نیاوران از کد های فعال در شرکت خدماتی ماداکتو است که تمامی نیروهایی که در این محله فعالیت می کنند با حساسیت بالا استخدام شده اند زیرا اولویت کار در این شرکت این است که قبل از تمیز شدن باید امنیت منزل حفظ شود تا مشتری بتواند دوباره به شرکت اطمینان کند و نیروی نظافتی بخواهد. بعد از آن تمامی نیروهای فعال در این شرکت آشنایی کامل با نحوه تمیز کردن هر قسمتی از منزل مانند تمیز کردن مبلمان، فرش، سرامیک و قسمت های مختلف منزل و اثاثیه مدرن، عتیقه و گرانقیمت را دارند. در خیلی از موارد دیده شده است که شرکت های نامعتبر هر فردی را استخدام می کنند و بدون اینکه آموزش های لازم را برای تمیز کردن داده شود او را به منزل مشتری می فرستند و نتایج به وضوح مشخص است.

نظافت راه پله درنیاوران

مزایای نظافت منزل نیاوران با خدمات ماداکتو

نظافت منزل نیاوران با خدمات ماداکتو از مزایایی برخوردار است که در زیر به گوشه ای از آن ها اشاره کرده ایم:

  • این شرکت از نیروهای مجرب خدماتی خانم و آقا تشکیل شده است که با توجه به درخواست مشتری هر نیرویی که بخواهند به محل اعزام می شود، البته بهتر است بدانید به دلیل ظرافت و دقت بالای نیروی خانم دستمزدی بیشتر از آقایان دریافت می کنند.
  • ماداکتو با دارا بودن نیروی کافی با چهار شعبه در مناطق شمال، مرکز، غرب و شرق تهران آماده ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در تمامی مناطق و محله ها است.
  • یکی از ویژگی های مهم نظافت منزل نیاوران این است که ماداکتو پاسخگوی ۲۴ ساعته است و هیچ محدودیتی در زمان در خواست خدمات نخواهید داشت.
  • تمامی نیروهای ماداکتو برا نظافت منزل نیاوران افراد مجرب و خبره ای هستند که با قوانین سختگیرانه و طبق فیلترهای خاصی استخدام شده اند به همین دلیل در زمان اعزام نیرو به مشتری این ضمانت را می دهیم که تمامی نیروها افرادی متخصص، درستکار و قابل اعتمادی هستند.
  • اگر می خواهید در کسری از ثانیه نیروی خدماتی در منزل شما حضور پیدا کند کافی است با یک تماس و مشخص کردن تعداد نیرو، خدمات را در کمترین زمان ممکن درمحل داشته باشید.
  • تمامی نیروها به صورتی آموزش دیده اند که خدمات را به بهترین وجه ممکن ارائه دهند به همین دلیل با اطمینان کامل این ضمانت را می دهیم که اگر رضایت از کار نداشته باشید کلیه وجه عودت داده می شود.
نظافت دفتر کار در نیاوران

ارتباط با ماداکتو

ماداکتو از شرکت های خدماتی است که با وجود چهار شعبه فعال در قسمت های مهم در تهران آماده ارائه بهترین خدمات در تمامی محله های تهران است برای ارتباط راحت تر با ما می توانید از تلفن های تماس زیر استفاده کنید:

مدیریت:

09128754518

دیگر خدمات شرکت ماداکتو:

سمپاشی سوسک در تهران 

سمپاشی ساس در تهران

سمپاشی باغچه در تهران 

نظافت منزل شمال تهران

02122874706

نظافت منزل شرق تهران

02177866258 02177840317

نظافت منزل مرکز تهران

02188195368

نظافت منزل غرب تهران

02146040897 02146040895

Rate this post
کلیه حقوق سایت محفوظ و متلق به شرکت ماداکتور می باشد