خدمات نظافت منزل پونک

شرکت ماداکتو در شعبه نظافت منزل پونک و غرب تهران در خدمت شما همشهریان تهرانی عزیز می باشد برای سفارش نظافت منزل با این شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران نماس بگیرید.

آشنایی با پونک

محله پونک به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های غرب تهران می باشد، نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی به نقاط مختلف شهر در کنار آب و هوای نسبتا مطلوب غرب پایتخت این محله را به عنوان یکی از مناطق محبوب تهران برای سکونت مطرح کرده است. پونک از شمال به اتوبان هاشمی رفسنجانی ، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق به رودخانه پونک و بزرگراه یادگار امام و از غرب به بزرگراه شهید ستاری منتهی می‌شود.

همچنین از خیابان‌های اصلی آن می‌توان به میرزابابایی ، اشرفی اصفهانی، شهید مخبری ، سردار جنگل، بلوار عدل، خیابان زیتون، المهدی، چمران و بلوار کمالی اشاره کرد.

چرا نظافت منزل پونک ؟

نظافت منزل همواره یکی از مهمترین دعدغه های خانم های ایرانی می باشد. حال با توجه به مشغله زیاد این روز ها کمتر کسی فرصتی برای نظافت منزل خود پیدا می کند . با توجه به این نکته پیدایش شرکت خدماتی نظافتی یک امر طبیعی می باشد. همانطور که گفتیم مشغله کاری بانوان زمانی برای نظافت منزل آنها باقی نمی گذارد و جای خالی شرکت خدماتی نظافتی خوب احساس می شود.

ما نیز در نظافت منزل پونک این امر مهم و ضروری را بر عهده می گیریم و با سفارش شما مشتریان عزیز در محل مورد نظر حضور می یابیم و با نظافتچیان حرفه ای و کار بلد و مورد اعتماد این کار را برای شما به بهترین نحو انجام می دهیم.

نظافت منزل پونک

اعزام نظافتچی خانم و آقا توسط شرکت خدماتی نظافت منزل پونک

شرکت خدماتی نظافت منزل پونک با بهره گیری از مهارت نظافتچی خانم و آقا آماده ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات نظافتی برای شما شهروندان گرامی می باشد شما می توانید با توجه به نیاز نظافتی خود از شرکت در خواست نیروی کار خانم یا آقا یا هر دو این عزیزان باشید.

چند نمونه از کارهای تخصصی نظافتچی خانم و آقا

اصولاً برای نظافت منزل هم نیاز به قدرت بدنی آقایان وهم نیاز به ظرافت کاری و سلیقه نظافتچی خانم می باشد ، این شما هستید که با توجه به نیاز خدمات نظافتی خود و با ارائه اطلاعات درست و گرفتن مشاوره از نظافت منرل پونک بهترین گزینه را انتخاب می کنید ، برای مثال نظافتچی خانم شرکت خدمات نظافتی پونک با کسب مهارت و گذراندن کلاسهای آموزشی مرتبط برای کارهایی که نیاز به دقت و ظرافت و ریزه کاری و سلیقه دارند مانند کارهای آشپزخانه و اتاق خواب گزینه بهتری هستند زیرا با صبر و حوصله و شناخت بیشتر به محیط منازل و نیازهای افراد خانواده کار مطلوب تری ارائه می دهند.

همچنین خانم ها آشنایی بیشتری در امر پذیرایی در مهمانی ها و مجالس در منازل را دارند البته امروزه آقایان نظافتچی نیز این دوره ها را آموزش دیده اند ،نظافتکار آقا به خاطر داشتن استیل متفاوت نسبت به خانم ها و قدرت بدنی بیشتر برای کارهایی که نیاز به زور و بازو دارند مانند پاک کردن پنجره ها و شیشه ها ، جابجایی وسایل مثل مبل ، فرش ، تمیز کردن و شستشوی آینه ، نظافت مشاعات مثل پشت بام و پارکینگ و درب های ورودی و خرید برای مهمانی ها و مجالس گزینه بهتری هستند .

البته این تقسیم کار به این منظور نیست که این کارها مختص نظافت کار خانم یه آقا می باشد و هر دو این عزیزان دوره های آموزشی لازم را در همه زمینه های نظافت منزل گذرانده اند و اغلب پرسنل شرکت تحصیل کرده و آشنا به متد های روز هستند و نظافت منزل پونک با استخدام افراد مجرب و حرفه ای و مطمئن بهترین خدمات نظافتی را در این منطقه ارائه می دهد که باعث رضایتمندی و اعتماد همه شهروندان عزیز منطقه پونک شده است .

چند نمونه نکات خانه داری

کار خانه داری اگر درست و اصولی انجام نشود باعث آسیب دیدن افراد می شود چه خود مان یا فرزندانمان پس با یادگیری صحیح استفاده از مواد سلامت خودمان وفرزندانمان را در معرض خطر خطر ندهیم و با کمک و مشاوره از شرکتهای خدمات نظافتی به شکل اصولی تر و صحیح کار نظافت منزلمان را انجام دهیم.

هشدارهای خانه تکانی

تحقیقات نشان میدهد، استفاده از مواد شیمیایی مانند وایتکس و سفیدکننده ها در هنگام خانه تکانی به اندازه‌ی سیگار کشیدن مضر است، به بیان دیگر یک خانم خانه‌دار به اندازه یک سیگاری به ریه‌هایش ضرر وارد میشود! حتما بعد از انجام خانه تکانی و مصرف مواد شوینده شیمیایی، هم خودتان هم فرزندانتان بایستی شیر و لبنیات میل کنید.

خوردن شیر مواد شیمیایی وارد شده به ریه را شستشو میدهد و از آسیب پیشگیری می کند! حتی چند قاشق شیر پای گلهای داخل آپارتمان بریزید تا آنها هم از آسیب محافظت شوند!

در خانه تکانی هرگز جوهر نمک را با وایتکس مخلوط نکنید؛ اینکار برای چشم و پوست بسیار خطرناک است و استنشاق آن به ریه آسیب جدی وارد می کند و حتی میتواند منجر به مرگ اطفال شود.

شرکت خدماتی نظافتی پونک

با توجه به آمار بالای آسیب دیدن حین کارهای خانه برای پیشگیری از آن می توان کارهای خاص داخل منزل را به افراد و حرفه ای که دوره های آموزشی لازم را در این زمینه دیده اند بسپاریم و با خیالی آسوده وکمترین آسیب به خود و وسایلمان نظافت خانه را انجام دهیم.

نرخ نظافت منزل پونک

قیمت نظافت منزل پونک به نوع و جنسیت شخص نظافتچی که خانم و یا آقا باشد و همچنین به مدت زمان مورد نیاز شما بستگی دارد که جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۷۵۴۵۱۸

۰۲۱-۴۶۰۴۰۸۹۵

۰۲۱-۴۶۰۴۰۸۹۷

نظافت منزل تهرانسر

نظافت منزل در تهرانسر

/
نظافت منزل در تهرانسر   شماره نظافت منزل در تهران سر…
نظافت منزل جنت آباد

نظافت منزل جنت آباد

شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو در شعبه نظافت منزل جنت آباد در خدمت شماست با ما با شماره های زیر در تماس باشید تا از خدمات ویژه نظافتی ما بهره کافی را ببرید.
نظافت منزل صادقیه

نظافت منزل صادقیه

محیط منزل اولین مکانی است که سلامت افراد خانواده را تضمین می کند. در این باره مادران مهربان وقت زیادی را صرف نظافت و بهداشت خانه می کنند
نظافت منزل پونک

نظافت منزل پونک

شرکت ماداکتو در شعبه نظافت منزل پونک و غرب تهران در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد برای سفارش نظافت منزل با این شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران نماس بگیرید.
Rate this post