اگر در تهران هستید و میخواهید برای منزلتان سمپاشی سوسک انجام دهید شرکت ماداکتور یکی از بهترین شرکت های سمپاشی سوسک در تهران است.

شرکت سمپاشی سوسک تهران

✅تیم سمپاشی ماداکتو در کمتر از 30 دقیقه به منزل می آید تا خانواده آسیب کمتری ببیند.

⛔به گونه ای سمپاشی را انجام میدهیم که نیاز نباشد تمام اسباب و اثاثیه را تخلیه کنید.

✅مواد سمپاشی استفاده شده به گونه ای است که حداقل با گذشت 24 ساعت افراد منزل بتوانند به خانه برگردند و دیگر حساسیت و ناراحتی را احساس نکنند.

⛔سمپاشی به صورت یکنواخت و دقیق انجام می شود که همه ی منزل شما به یک اندازه سم پاشی شده باشد.

✅در مصرف سم زیاده روی نمی کنند چون باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنین می شود.

شماره سمپاشی سوسک تهران با 1سال ضمانت بدون بازگشت

 سمپاشی سوسک در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی سوسک در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی سوسک در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی سوسک در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

سمپاشی سوسک در تهران

سمپاشی سوسک در تهران بدون تخلیه منزل

برای سمپاشی نیاز نیست شما منزلتان را تخلیه کنید. ماموران ما به خوبی کارشان را میدانند و بدون تخلیه منزلتان سمپاشی رابرای شما انجام میدهند.

شرکت خدماتی ماداکتو با داشتن کارشناسان آگاه و با تجربه در زمینه سمپاشی منازل در تهران و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات سمپاشی آماده خدمات دهی به جهت سمپاشی منزل تهران می باشد. در ادامه قیمت سمپاشی سوسک در تهران گفته شده است.

قیمت سم پاشی سوسک در تهران

قیمت سمپاشی منزل بستگی به مساحت دارد. رنج قیمت سمپاشی منزل در  تهران از

180،000 تومان شروع می‌شود تا قیمت 600،000 تومان 

هزینه های سمپاشی به موارد متفاتی مثل محیط فضا، مقدار آلودگی فضا، نوع سم مصرفی و مواردی از این قبیل در تعیین هزینه سمپاشی تهران تاثیرگذار است و همچنین منطقه تهران نیز بر قیمت گذاری بی تاثیر نیست، اما قیمت گذاری دقیق بعد از بررسی محل آلوده انجام می شود.

اقدامات مهم قبل از سمپاشی ساختمان

1.تمام مواد غذایی را جمع آوری و در یک مکان که امکان ورود سم به آن وجود ندارد قرار دهید. و تا حد ممکن مواد غذایی را از خانه خارج کنید.

2.ظرف های آشپزخانه را جمع آوری کنید و در یک مکان مناسب قرار دهید.

3.بهتر است به هنگام سمپاشی افراد خانواده محل را ترک کنند. با توجه به نوع سم و مقدار آن از چند ساعت تا دو روز باید از خوابیدن در خانه خودداری کرد. لزومی ندارد لوازم منزل را خارج کنید ولی می توانید همه اثاثیه را به وسط اتاق آورید تا از دیوارها فاصله بگیرند.

4.خارج شدن ساکنین از ساختمان

5.به هیچ وجه خودتان اقدام به سمپاشی ننمایید و با کارشناسان سمپاشی مشورت کنید و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.

اقدامات پس از سمپاشی خانه و ساختمان

1.صبر کنید تا قطعات اسپری شده خشک شوند. کودکان و حیوانات خانگی را تا خشک شدن کامل دور نگه دارید.

2.بلافاصله پس از رسیدن به خانه تمیز کردن را شروع نکنید. یک پاک کردن سریع پس از نابودی می تواند برخی از سمومی را که برای کشتن آفات وجود دارد، از بین ببرد. از متخصصی که کار را روی خانه شما انجام داده است بپرسید که چقدر بعد از سمپاشی می توانید خانه را تمیز کنید.

3.از تی برای تمیز کردن کف استفاده کنید. یا در صورت لزوم کف را بشویید. یکی از اقدامات لازم پس از سمپاشی حشرات در منزل شستشوی کامل کف اتاق نشیمن و آشپزخانه و سپس استفاده از محیط منزل است.

4.اقدامات لازم بعد از سمپاشی حشرات این است که فقط پس از تهویه محیط می توانید وارد محل سم پاشی شوید و در صورت آلوده بودن آب و مواد غذایی به مواد سمی از مصرف جداگانه آنها خودداری کنید تا مسمومیت و بدترین حوادث برای شما پیش نیاید.

5.از دستکش استفاده کنید. این برای محافظت از پوست و سلامت شما است. اگرچه بیشتر آفت کش ها به سلامت انسان آسیب نمی رسانند، اما مراقب باشید ضرری ندارد. مواد غذایی را که در خارج از منزل بوده و در هنگام سمپاشی در معرض هوا قرار گرفته است را دور بریزید.

6.اگر حیوان خانگی دارید، از دامپزشک خود بپرسید که چه زمانی می توانید حیوان خانگی خود را به خانه بیاورید. برخی از حیوانات نسبت به انسان نسبت به آفت کش ها حساس تر هستند. این امر به ویژه در مورد حیوانات کوچک مانند همستر یا پرندگان صادق است. بنابراین حتما با دامپزشک مشورت کنید.

7.بعد از سمپاشی از سمومی که در منزل دارید استفاده نکنید. آفت کشی که دارید ممکن است با آفت کشی که توسط تکنسین کنترل سم استفاده می شود تداخل داشته باشد. ترکیب برخی از مواد شیمیایی می تواند باعث واکنش های سمی شود.

8.از تکنسین اسپری خود بپرسید که چقدر طول می کشد تا آفات زنده را ببینید. اگر برای اولین بار است که سمپاشی می کنید، برای مدت کوتاهی آفات زنده را مشاهده خواهید کرد. از تکنسین خود بپرسید که چقدر طول می کشد تا آفت ها را از بین ببرید. به طور متوسط، این دوره حدود دو هفته طول می کشد.

سمپاشی سوسک ریز آلمانی

سمپاشی سوسک در تهران به علت آلودگی بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد. زیرا این سوسک ها برای تولید مثل و کپسول گذاری می کنند و برای کپسول گذاری به مکان تاریک و مرطوب نیاز دارند که زیر کابینت ها بهترین مکان برای تولید مثلشان است.

سوسک ریز آلمانی می تواند باعث انتقال بیماری های زیادی شوند. بیماری هایی مثل 7 مورد زیر.

  1. وبا
  2. اسهال خونی
  3. طاعون
  4. جذام
  5. سالمونلوز
  6. ای کولی

حتی نام بیماری هایی که در بالا ذکر شد می تواند وحشتناک باشد پس بهتر است اگر تعداد بالایی از سوسک هار ا در خانتان دیدید حتما با کاداکتو تماس بگیرید  نکران زمانش هم نباشید بلکه ماداکتو پاسخ گویه 24 ساعته است.

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

سوسک ریز آشپزخانه یا سوسک کابینت معمولا از طریق منافذ در ب ورودی ساختمان ها، هواکش آشپزخانه، پنجره ها، هواکش دست شویی و حمام و حتی از منزل همسایگان هم می تواند وارد منزل شما شود. شرکت ماداکتو بهترین سم سوسک کابینت برای سمپاشی سوسک در تهران استفاده می‌کند.

برای جلوگیری از ورود این سوسک ها باید نکاتی را رعایت کنید یا بعد از سمپاشی به این 17 نکته اساسی توجه کنید تا دوباره شاهد ورود این سوسک ها به منزلتان و برهم زدن آرامشتان نباشد.

  1. از خانه‌تان به عنوان انبای استفاده نکنید.
  2. از نگه‌داری وسایل چوبی مثل مبلمان یا کمد های اضافی در منزلتان جلوگیری کنید.
  3. کارتن هایی مثل شانه تخم مرغ را نگه داری نکنید.
  4. به طور مرتب آشپزخانتان را تمیز کنید.
  5. وسایل آلوده را از اطراف خانتان دور کنید.
  6. برای پنجره ها از توری های ریز استفاده کنید.
  7. از درز گیر برای درب های ورودی استفاده کنید.
  8. غذای حیوانات خانگی را هنگام شب خالی کنید.
  9. سطل زباله را شب ها تخلیه کنید.
  10. مرتب جاروبرقی بزنید.
  11. رطوبت دیوار یا سوراخ بودن لوله ها را برطرف کنید.
  12. مواد غذایی باقی مانده بین تستر، گاز حتی زیر کابینت را تمیز کنید.
  13. مواد غذایی را در ظروف یکبار مصرف نگه داری کنید.
  14. غذ اهای باقی مانده را داخل سطح صاف سینک نگذارید.
  15. سطل زباله درب دار انتخاب کنید.
  16. اسفنج مرطوب ظرف شویی را داخل ظرف بسته بگذارید.
  17. داخل کابینت ها را تمیز نگه دارید و توجه داشته باشید روغن یا مواد غذایی در آن ریخته نباشد.

سوسک های ریز که در آشپزخانه زندگی می کنند معمولا همه چیز خوار هستند این سوسک ها چربی، نشاسته، مواد قندی زیادی مصرف می کنند به همین دلیل در بالا ذکر شد آلودگی های خانتان را پاک کنید و در تمیز نگه داشتن آشپزخانتان منظم باشید.

سمپاشی سوسک ریز

سوسک ریز آلمانی بیشتر می تواند در این 10 مکان زندگی کند.

  1. زیر یا داخل کابینتو سینگ ظرف شویی
  2. کلید پریز
  3. وسایل برقی مثل یخچال، تستر
  4. شکاف بین دیوار و کابینت
  5. داخل یا اطراف گاز یا فر
  6. داخل یا زیر مبل در صورت آلودگی شدید
  7. چهارچوب درب ها
  8. حمام و دست شویی
  9. اطراف یا داخل اتاق ها
  10. سقف های کاذب در صورت شدت آلودگی

پس بهتر است قبل از زیاد شدن سوسک ها اقدام به سمپاشی آن ها کنید.

شرکت ماداکتو پاسخ گویه 24 ساعته شما می باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز که خواستید می توانید با ماداکتو در تماس باشید زیرا پرسنل ما آماده خدمت رسانی به شما هستند.

برای برقراری ارتباط می توانید از طریق راه های زیر اقدام نمایید.

سمپاشی سوسک ریز بدون تخلیه🧴🔫📛

 سمپاشی سوسک ریز شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی سوسک ریز مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی سوسک ریز شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی سوسک ریز تهران غرب

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سم پاشی سوسک ریز در تهران بدون تخلیه منزل و با سم خارجی بدون بو با ضمانت صد در صد

سمپاشي سوسك در تهران

افزایش جمعیت افزایش زباله های شهری و پسماندهای خانگی و فاضلاب های شهری همه و همه در شهر تهران منجر به افزایش تقاضای سمپاشی سوسک در شهر تهران شده است، اکثر خانواده ها با دیدن سوسک یا حشرات موذی در منزل خود بسیار نگران و هراسان می شوند اما امروزه با توجه به خدمات سمپاشی سوسک دیگر خانوارها هیچ نگرانی ندارند و این مسائل به آسانی قابل حل می باشد.

سمپاشی سوسک یا خرید سوسک کش کدام بهتر است؟

برای اینکه از شر این حشره موذی بخصوص در شهری مثل تهران و در آپارتمان های بسیار کوچک و چندین واحدی و بدون نور کافی و تهویه مناسب و دارای فاضلاب های مشترک رها شوید بهتر است از سمپاشی سوسک استفاده کنید و یکبار هزینه را بپردازید.

به جای اینکه هربار هزینه خرید سوسک کش های مختلف را بپردازید و از هر کدام یک در میان اثر مثبتی نیز دریافت نکنید، علاوه بر این برای محیط شرکت ها، آرایشگاه ها، آموزشگاه ها و غیره در تهران می توان از سمپاشی سوسک استفاده کرد تا سبب آزار و اذیت ارباب جوعان و مشتریانتان نشود.

برخی افراد به سوسک کش ها حساس هستند و دارای آلرژی میباشند. شرکت های سمپاشی به گونه ای سمپاشی را انجام میدهند و از موادی استفاده میکنند که شما هیچ گونه حساسیت و ناراحتی را احساس نمیکنید.
همچنین باید بدانید سوسک ها انواع مختلفی دارند شما باید با شرکت های سمپاشی در ارتباط باشید تا نوع سوسک و روش سمپاشی آن را بدانید.

مثل سوسک های آلمانی این نوع سوسک برای مدت طولانی تخم خود را در پشت بدن نگه داشته و کمی قبل از باز شدن کیسه اش آن را در محل مناسبی قرار می دهند. ولی سایر گونه های سوسک معمولاً بعد از تشکیل تخم، آن را در محل مناسب می چسبانند و مدت کوتاهی آن را حمل می کنند. سوسک های آلمانی بیشتر در مراکز تهیه غذا مثل آشپزخانه، رستوران ها و… دیده می شوند اما سوسک های آمریکایی بیشتر در فاضلاب و محل های تاریک و مرطوب زندگی میکنند.

شرکت سمپاشی سوسک در تهران

اغلب مشتری ها در تهران برای سم پاشی سوسک  به دنبال شرکت سمپاشی سوسک در تهران با بودجه پایین هستند و کاملا قابل درک است بخاطر سخت بودن زندگی امروزه در نظر گرفتن هزینه پایین برای سمپاشی سوسک منطقی باشد اما این مساله را در نظر داشته باشید که اگر مراحل و مواد مورد استفاده برای سمپاشی کامل و به نحو صحیح به سرانجام نرسد حشرات باقی خواهند ماند و همان مقدار بودجه نیز از دست خواهد رفت و ضرر مالی متحمل خواهند شد.

بخاطر سمی بودن مواد مصرفی و مضر بودن برای بدن افراد می تواند خطر جدی برای افراد خانواده به همراه داشته باشد، پس این هشدار را جدی بگیرید و حتما سعی کنید مقدار بیشتری برای این کار هزینه کنید و این کار را به شرکت سمپاشی سوسک ماداکتور در تهران که دارای مجوز معتبر از وزارت بهداشت می باشد بسپارید زیرا که در غیر این صورت با ضررهای ذکر شده در بالا روبه رو خواهید شد.

شرکت سمپاشی سوسک ماداکتور در تهران با استفاده از کارشناسان و کادر متخصص و آموزش دیده و همچنین با استفاده از ابزار و مواد و سموم مرغوب در این زمینه بدون هیچ آسیبی به سلامتی افراد خانواده عملیات سمپاشی سوسک را به سرانجام رسانده و منزل را از شر این حشرات موذی پاک می کنند.

سمپاشی سوسک در تهران

پیشگیری قبل از درمان برا سوسک ها

اگر اجاره نشین هستید و به تازگی به منزل جدید نقل مکان کرده ایدو یا قصد تعویض منزل را دارید بهتر است قبل از ورود به خانه ی جدید این کاررا انجام دهید تا از آلودگی ها و حشرات در امان بمانید، البته ناگفته نماند علاوه بر خانه های آارتمانی خانه های قدیمی و خانه های ویلایی که بافت قدیمی دارتد نیز در تهران منازل خود را سمپاشی می کنند.

 هزینه سمپاشی منازل در تهران

المان های مختلفی در تعیین هزینه سمپاشی سوسک موثراست، با توجه به اینکه هزینه سمپاشی سوسک زیر نظر کارشناس صورت می پذیرید و با مواد و سموم با کیفیت و مقدار سم مصرفی با توجه به نوع سوسک مشخص می شودکه سوسک از کدام خانواده است با توجه به آن نوع سم را نیز انتخاب می کنند تا بهترین نتیجه و تاثیر گرفته شود.

علاوه براین مدت زمانی که فضا به سوسک آلوده بوده است، میزان فضایی که به سوسک آلوده شده است و نوع سم به کار رفته شده و همچنین مساحت منزل و غیره در مقدار هزینه موثر می باشد.

شماره تلفن سمپاشی سوسک در تهران

 سمپاشی سوسک در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی سوسک در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی سوسک در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی سوسک در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

بهترین زمان برای سمپاشی سوسک

با توجه به تیتر مطلب متوجه می شویم که برای سمپاشی سوسک ها باید بهترین زمان را انتخاب کنیم که درگیر مشکلات بزرگتری نشویم، بهترین زمان برای سمپاشی سوسک فصول سرد سال است به این دلیل که سوسک ها در این فصول شروع به تخم ریزی می کنند و در فصول گرم سال رشد می کنند و تکثیر می شوند، بنابراین اگر در فصل های سرد سال همانند پاییز و زمستان سمپاشی انجام دهیم در فصل های گرم سال دیگر با سوسک مواجه نخواهیم شد.

نکات مهم بعد از سمپاشی سوسک

شما بعد از سمپاشی باید 3 نکته زیر را رعایت کنید.
1. حذف آب
مجهز کردن خروجی های فاضلاب مانند کف شوی آشپزخانه و ظرفشویی و توالت به درپوش و توری های خیلی ریز و فشرده، استفاده از توری در هواکش توالت حتی توالت های پشت بام

2. حذف غذا

شامل جمع آوری و دفع مناسب زباله ها، استفاده از سطل های مناسب در دار، نگهداری مواد غذایی باقیمانده در یخچال ها، نظافت قفسه های آشپزخانه، نظافت چربی باقیمانده بر روی سطوح، نظافت کف آشپزخانه و تمیز کردن چربی های آشپزخانه، شستشوی منظم ظروف غذا
2. حذف جایگاه
حذف جایگاه به این معنی است که تمام درز ها و حفره ها را بپوشانید و پر کنید و از کابینت های پایه دار استفاده کنید تا راحت تر بتوانید زیر آن را تمیز کنید.

برای دریافت خدمات سمپاشی ساس و سوسک در تهران تماس بگیرید.

برای سمپاشی سوسک در تهران شرکت های متفاوتی وجود دارد اما شما در هر کجای تهران که باشید ما نیروی متخصص را برای شما اعزام خواهیم کرد تا بدون تخلیه کردن محل، منزل شما را بدون خطر و با ایمنی کامل سمپاشی انجام دهند، اگر برای آزاد شدن از شر سوسک ها به سمپاشی سوسک نیاز دارید هر کجای تهران که هستید یادداشت کنید.

“همه روزه مشاوران و نیروهای متخصص ما در خدمت هستند، با کمترین زمان ترک محل زندگی خود”

منبع

4.8/5 - (107 امتیاز)