کفسابی سرامیکسرامیک چیست؟

سرامیک اصطلاحاً به ماده ای گفته می شود که غیر فلزی و ترکیبی از خاک رس و ماسه و برخی مواد دیگر که در دمای زیاد پخته می شود. از سرامیک ها معمولاً در کف ساختمان ها و آشپزخانه ها استفاده می شود. سرامیک ها انواعی دارند که دیگر اینجا محل بحث آن نیست.

کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک یکی از انواع خدمات کفسابی پرکاربرد بشمار می رود. استفاده از سرامیک در انواع کف ساختمان منازل مسکونی، ادارات، مطبها، شرکتها، سازمانها و غیره رواج زیادی دارد. کف سرامیک علاوه بر اینکه به راحتی قابل تمیز کردن است از زیبایی و شفافیت خاصی برخوردار است. انواع سرامیک در اندازه و رنگهای متنوع و با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد.

کفهای سرامیک اگر چه بسیار مناسب و ارزانتر از برخی انواع سنگ و پارکت است ولیکن جلوه زیبایی به محیط می دهد. کفهای سرامیک نیاز به مراقبت ویژه دارند در غیر اینصورت دچار ترک، شکستگی، جدا شدن لعاب و جرم می شوند. کفسابی سرامیک یکی از روشهای بسیار کاربردی و فوق العاده جهت تمیز کردن و جلا دادن به سرامیک بشمار می رود.

از آنجائیکه لعاب روی سرامیک نقش پر رنگی در زیبایی و جلای سرامیک دارد، در صورت آسیب دیدن، جدا شدن، خط و خش و یا شکستن چهره زشتی به کف ساختمان داده و محل تجمع انواع میکروب و جرم می گردد. به وجود آمدن سطح ناهموار و خشن که ممکن است به کف پا آسیب برساند از دیگر معایب آن محسوب می گردد.

بنابراین برای کفسابی در درجه اول نیاز به دستگاه و ساب مناسب بوده و از متخصصین کفسابی باید درخواست گردد. در ادامه به بررسی اجرای تخصصی کفسابی سرامیک و ساختمان می پردازیم. کفسابی سرامیک

اجرای خدمات تخصصی کفسابی سرامیک

خدمات کفسابی سرامیک با توجه به حساسیت زیاد سرامیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عدم تخصص کافی در کفسابی، استفاده از دستگاه کفسابی و ساب نامناسب، و فشار زیاد وارده بر سرامیک موجب خراب شدن سرامیک می شود.

خط و خش ناشی از فرچه های ساب، کنده شدن لعاب سرامیک بر اثر فشار زیاد وارده و استفاده از ساب نامناسب و دستگاه های پر قدرت برخی از مواردی است که افراد غیر متخصص و نا آگاه موجب بروز آنها می شوند. کفسابی ساختمان و از جمله کفسابی سرامیک نیاز به تخصص ویژه ای دارد که در صورت عدم رعایت برخی نکات نه تنها کف ساختمان شما تمیز و شفاف نمی شود، بلکه چهره زشتی به خود می گیرد.

معمولا سرامیک ها بدلیل جنس شکننده ای که دارند دارای ترک و شکستگی می شوند. با استفاده از رزین و ساب رزین می توان درزهای سرامیک را پر نمود. پس از آن باید نسبت به تمیز کردن و شفافیت سرامیک ها اقدام کرد. البته فراموش نکنید که قبل از عملیات تمیز کاری باید سطح کف ساختمان یکسان و همتراز گردد. بهترین کفسابی در تهران با اجرای تخصصی کفسابی سرامیک و انواع کفسابی ساختمان ضمن اجرای کار تخصصی محافظت کاملی از سرامیک های ساختمان شما بعمل می آورد.

در میان انواع سابهای موجود بهترین نوع ساب ، ساب ایتالیایی با دستگاه های ایتالیایی است. همچنین استفاده از دستگاه تک فاز که قدرت کمتری نسبت به نوع سه فاز دارد ترجیح داده می شود. اجرای حرکات زیگزاگ و عدم نگه داشتن دستگاه در یک نقطه از دیگر نکات مهمی است که باید توسط متخصصان کفسابی رعایت شود. در ادامه برترین کفسابی در تهران را معرفی می نمائیم.

شرکت خدمات نظافتی و کفسابی سرامیک

بهترین قیمت خدمات کفسابی

بهترین و مناسب ترین قیمت خدمات کفسابی سرامیک را از شرکت خدمات کفسابی ماداکتو دریافت کنید. ماداکتو به عنوان بهترین کفسابی در تهران انواع خدمات کفسابی سنگ، کفسابی پارکت، کفسابی و بطور کلی کفسابی ساختمان را بطور تخصصی و با دستگاه های مدرن و مجهز خارجی اجرا می نماید.

انواع ساب برای انواع سطوح مختلف موجود است که برای کفهای سرامیک، ساب ایتالیایی به همراه ساب رزین برای سرامیک های شکسته و معیوب بهترین نتیجه را به همراه دارد. قیمت کفسابی سرامیک به متراژ کف ساختمان، وضعیت سرامیک های موجود، تعداد ساب های مورد نیاز و میزان خط و خش روی سرامیک دارد. البته هر چقدر فضای ساختمان بالاتر باشد، قیمت یک متر مربع کفسابی کاهش می یابد.

درزگیری و هموار سازی کفهای سرامیکی از دیگر عواملی است که تاثیر مستقیم در قیمت کفسابی دارد. بهترین کفسابی در تهران قیمت مناسب و ارزانی را به شما پیشنهاد می دهد. استفاده از کارشناسان متخصص و خبره در امر کفسابی تضمین لازم برای محافظت از سرامیک های ساختمان شما را بعمل می آورد. ماداکتو با سالها تجربه در زمینه امور کفسابی، بهترین و ارزان ترین خدمات کفسابی را به شما عرضه می نماید. در ادامه به معرفی برترین شرکت عرضه کننده خدمات کفسابی در تهران می پردازیم.

عرضه انواع خدمات کفسابی سرامیک و ساختمان

شرکت خدماتی کفسابی ساختمان ماداکتو عرضه کننده تخصصی انواع خدمات کفسابی است. دستگاه های مدرن اروپایی و ژاپنی و بهره گیری از نیروهای آموزش دیده و خبره در کنار استفاده از مواد مرغوب موجبات رضایتمندی مشتریان را به وجود آورده است. کفسابی سرامیک یکی از انواع ارزان کفسابی بشمار می رود. البته قیمت کفسابی به عوامل متعددی بستگی دارد.

کفسابی سرامیک آشپزخانه

تفاوت بهترین نوع ساب

اگر از ساب ایتالیایی که بهترین نوع ساب بشمار می رود استفاده شود، کیفیت کار فوق العاده خواهد بود. سایر سابها مانند ساب فرچه ای برای سرامیک مناسب نبوده و موجب ایجاد خط و خش بر روی سرامیک می شود لذا به هیچ عنوان از ساب فرچه ای استفاده نکنید. خط و خش روی سرامیک ها محل جرم و کثیفی بوده و چهره زشتی به آن می دهد. سرامیک ها بدلیل اینکه مقاوت کمتری نسبت به سنگ دارند لذا مراقبت های ویژه را طلب می کنند.

مراقبت های ویژه برای حفاظت از سرامیک

پس از کفسابی سرامیک ساختمان خود باید مراقبت های ویژه در جهت حفاظت از سرامیک ها انجام دهید. جلوگیری از افتادن اشیا سنگین بر روی سرامیک، نکشیدن اشیاء مانند گلدان، کمد، میز و تخت بر روی زمین از روشهای ساده محافظت از سرامیک است. در صورتیکه برخی نکات ضروری در مورد کفهای سرامیکی را رعایت کنید، پس از کفسابی کف ساختمان تا سالها از زیبایی و جلوه شیک آن در منزل و ساختمان خود لذت می برید. ماندگاری طولانی سابهای با کیفیت تا ماهها ادامه یافته و از شفافیت و براق بودن کف منزل خود نهایت استفاده را خواهید کرد.

تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۷۵۴۵۱۸

خدمات کف سابی تهران شمال: ۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱

خدمات کف سابی تهران مرکز: ۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱

خدمات کف سابی تهران شرق: ۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

خدمات کف سابی تهران غرب: ۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱

Rate this post