حشره‌ای که از وسایل الیاف طبیعی مانند چرم، پشم، پر تغذیه می‌کنند، لاور یا همان سوسک فرش می‌گویند.

لاور بید فرش باعث خسارت به فرش، مبل و پارچه شده  دربرخی مواقع سبب ایجاد حساسیت و آلرژی در بدن افراد می‌شود. راه انتقال این حشره از وسایل دست دوم که به دقت بررسی نشده‌اند و یا بید بالغ از پنجره یا در وارد منزل شده و در لابه لای پریز‌های فرش، روی لباس و مبل تخم گذاری می‌کنند، که این مورد احتمالش کمتر است. تغذیه بید فرش بالغ از دانه و گرده گیاهان است و هنگام پرواز  به سمت نور حرکت می‌کند. در ادامه عکس بید فرش مشاهده میکنید

بهترین کار برای سمپاشی بید و از بین بردن آفت و حشرات توسط یک تیم حرفه‌ای وبا تجربه شرکت ماداکتو است. این شرکت با پاسخگویی و ارسال سریع نیرو ارائه برترین خدمات در خدمت شما مشتریان گرامی است . برای آگاهی بیشتر در زمینه سمپاشی بید فرش تهران و سمپاشی بید لباس در تهران با شماره تلفن ‌های زیر تماس بگیرید.

 سمپاشی بید فرش در تهران

اگر در تهران هستید و میخواهید برای منزلتان سمپاشی بید را انجام دهید شرکت ماداکتور یکی از بهترین شرکت های سمپاشی لباس تهران است.

تعهدات شرکت سمپاشی ماداکتو

 سمپاشی منزل بدون تخلیه منزل و با سم خارجی بدون بو با ضمانت صد در صد

✅تیم سمپاشی ماداکتو در کمتر از 30 دقیقه به منزل می آید تا خانواده آسیب کمتری ببیند

⛔به گونه ای سمپاشی را انجام میدهیم که نیاز نباشد تمام اسباب و اثاثیه را تخلیه کنید

✅مواد سمپاشی استفاده شده به گونه ای است که حداقل با گذشت 24 ساعت افراد منزل بتوانند به خانه برگردند و دیگر حساسیت و ناراحتی را احساس نکنند.

⛔سمپاشی به صورت یکنواخت و دقیق انجام میشود که همه ی منزل شما به یک اندازه سم پاشی شده باشد.

✅در مصرف سم زیاده روی نمی کنند چون باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنین می شود.

قیمت سمپاشی بید فرش تهران

قیمت سمپاشی منزل بستگی به مساحت دارد. رنج قیمت سمپاشی منزل در تهران از

180،000 تومان شروع می‌شود تا قیمت 600،000 تومان 

هزینه های سمپاشی به موارد متفاتی مثل محیط فضا، مقدار آلودگی فضا، نوع سم مصرفی و مواردی از این قبیل در تعیین هزینه سمپاشی تهران تاثیرگذار است و همچنین منطقه تهران نیز بر قیمت گذاری بی تاثیر نیست، اما قیمت گذاری دقیق بعد از بررسی محل آلوده انجام می شود.

شماره سمپاشی بید در تهران 🕷🐜🔫🧴

 سمپاشی بید در شمال تهران

02122874706

سمپاشی بید در مرکز تهران

02188195368 📞

سمپاشی بید در شرق تهران

02177866258 

02177840317📞

سمپاشی بید در غرب تهران

02146040895

02146040897 📞

سمپاشی سوسک در تهران بدون تخلیه منزل و با سم خارجی و ضمانت صد در صد

سمپاشی بید فرش تهران

بهترین سم برای بید فرش

سموم خانواده پیرتیروئیدی یکی از بهترین سم برای ازبین بر بید فرش است. که با توجه به شرایط چند سم را با هم ترکیب شده و به چند روش از آنها استفاده می‌کنند. سم را به صورت مایع روی فرش‌ها اسپری می‌کنند پس از ٢۴ساعت فرش‌ها شسته و قابل استفاده هستند اما سموم پودری را روی فرش ریخته و توسط جارو برقی این سموم پودری مانند فایکام و سولفات را خارج می‌کنند. حال این امکان وجود دارد که لاور سوسک فرش و موریانه فرش در داخل کمد، پشت یخچال، زیر تخت پخش شده‌ باشند در این وضعیت بهترین کار تماس با شرکت ماداکتواست. این شرکت از قویترین و بهترین سم برای بید فرش تهران استفاده می‌کند. در ادامه مطلب عکس موریانه فرش برای شما قرار داده ایم

گونه‌های بید

پروانه با یک جفت بال، حشره بالغ بید است که نسبت به نوع گونه‌ها برخی بسیار کوچک و برخی دیگر بزرگ هستند. رنگ اغلب این حشره‌ها قهوه‌ای و خاکستری است. پروانه‌های بالغ به ندرت در خانه قابل مشاهده هستند و طول آنها ۲سانتی متر هست.

تغذیه بید لباس از منسوجات و الیف طبیعی(پوست وپر حیوانات) هست. بید خوراکی غلات مانند آجیل، ادویه‌جات، آرد، مواد خوراکی خشک و حبوبات است.  برای انجام سمپاشی لباس تهران با بهترین سم برای از بین بردن بید و بهترین مواد خارجی شرکت ماداکتو در خدمت شما هست.

سمپاشی سوسک ریز تهران

سمپاشی موش در تهران

راه‌های پیشگیری از بید فرش

  1. قبل از ورود وسایل دست دوم پشمی، چرمی، پارچه‌ای به منزل آنها را با دقت بررسی کنید، این کار یکی از مهمترین روش برای جلوگیری از بید فرش است.
  2. یکی از عوامل تکثیر این حشرات رطوبت است، در صورت قرار دادن وسایل در انبار تا حدودی از بروز رطوبت جلوگیری کنید.
  3. کشیدن هر روز جاروبرقی در تمامی قسمت‌های منزل
  4. پس از مشاهده حشره بالغ، هر چه سریعتر اقدام به دفع آن کنید
  5. از سموم در محل انبار فرش و لباس‌های پارچه‌ای، پشمی استفاده کنید

سمپاشی بید لباس در تهران با نیرو‌های کار بلد را به متخصص شرکت ماداکتو  بسپارید.

سمپاشی بید فرش

سمپاشی بید و لباس چگونه انجام می‌شود؟

همانگونه که می‌دانید بید فرش از الیاف پارچه‌ای و پشمی تغذیه می‌کند و برای از بین بردن این حشره سم پاشی باید به نحوی باشد که تاررو پود لباس و فرش آسیبی نبینند. انجام سمپاشی یک کار اصولی و تخصصی هست که اگر با قواعد لازم انجام نگیرد مثلا استفاده نادرست از سم، احتمال نتیجه‌ی برعکس آن زیاد است. پیشنهاد ما برای سمپاشی بید فرش در تهران مشورت با افراد متخصص شرکت ماداکتو است.

تشخیص بید‌زدگی

حشره بید در محیط‌های متفاوت گونه‌های مختلفی دارد. که در بین الیاف و منسوجات نخی و پشمی مشاهده و در بین پرز‌ها تخم ریزی می‌کنند با گسترش این آلودگی سبب ایجاد سوراخ بر روی لباس‌ و فرش‌ها و نازک کردن الیاف می‌شوند که نشانه وجود بید در منزل است.

کلام آخر

وجود حشرات در زندگی ما طبیعی بوده و نبود آنها یک امر محال است اما زمانی که این حشرات سلامت و زندگی افراد را به خطر بندازند باید برای دفع آنها اقدامات لازم را انجام گیرد. زمانی که یک لباس، فرش یا مبل دچار آفت حشره بید شده به اصطلاح به آن بیدزدگی می‌گویند که بهترین راه برای آن سمپاشی بید هست. شرکت ماداکتو با نیرو‌های ماهر خود اقدامات لازم برای سمپاشی و از بین بردن آفات را کاملا تضمینی انجام می‌دهند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ‌های زیر تماس بگیرید.

تلفن سمپاشی بید در تهران 🕷🐜🔫🧴

 سمپاشی بید در شمال تهران

02122874706

سمپاشی بید در مرکز تهران

02188195368 📞

سمپاشی بید در شرق تهران

02177866258 

02177840317📞

سمپاشی بید در غرب تهران

02146040895

02146040897 📞

سمپاشی بید فرش در تهران بدون تخلیه منزل و با سم خارجی و ضمانت صد در صد

4.7/5 - (17 امتیاز)