سمپاشی ساختمان یکی از واجبات امروزه د رزندگی شهری به حساب می آید مخصوصا در کلان شهر هایی مثل تهران که در کنار جکعیت زیاد آلودگی بسیاری را هم به همراه خود دارد. منظور از سمپاشی ساختمان فقط مطلق به ساختمان های مسکونی نیست بلکه ساختمان های اداری هم به سمپاشی نیاز دارند.

برخی سمپاشی ساختمان را خودشان انجام می دهند و به شرکت های متخصص که دارای کارشناس سمپاشی هستند نمی سپارند شاید این کار تا مدتی جواب گو و از بین برنده حشرات و موجودات موذی باشد اما در همه موارد کافی و از بین برنده نیست. گاهی از زمان وجود آن حشره در ساختمان زمان زیادی می گذرد که توانسته است تکثیر زیادی انجام دهد در چنین شرایطی سمپاشی ساختمان را فقط باید به شرکت های سمپاشی و متخصصان که از مواد خارجی استفاده می کنند همچنین زمان و دوره سمپاشی هر موجودی را می دانند بسپارید.

شماره تلفن سمپاشی ساختمان در تهران

 سمپاشی ساختمان در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی ساختمان در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساختمان در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساختمان در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

با گرم شدن هوا و بیشتر شدنن رطوبت نفوذ حشرات د رخانه هم بیشتر می شود. حشراتی مثل پشه، سوسک فاضلابی، کک، ساس و یا جوندگانی مثل موش و موریانه و… که علاوه بر آزار و برهم زدن آرامش افراد در خانه باعث آلودگی و زیان به وسایل خانه هم می شوند. در موارد زیادی دیده شده است که افراد خارش های شدیدی را تحمل می کنند برای آلودگی بودن سرویس های خواب به کک و یا خورده شدن وسایل چوبی مثل کمد، تخت و… توسط موش و موریانه که می توان با سمپاشی جلو آن ها را گرفت.

یکی از راه های اینکه متوجه شوید در خانه موش دارید این است که هنگام خواب و در تاریکی صدا های عجیب و غریبی به گوشتان برسد زیرا موش ها به تاریکی علاقه دارند و در شب به وسایل چوبی شما حمله می کنند.

حشرات موذی برای پیدا کردن غذا و مکان مناسبی برای زندگی و در برخی موارد با جابه جا کردن وسایل وارد خانه می شوند. معمولا از راه هایی چون چاه فاضلاب، درز ها و یا شکاف ها به خانه نفوذ می کنند.

حمام، سرویس های بهداشتی، زیر کابینت ها و کمد ها محل مناسبی برای زندگی جانوران و موجوداتی موذی است زیرا هم غذا هم رطوبت و گرمای مناسب آن ها فراهم است و به راحتی می توانند به سرعت تکثیر شوند و تخم های خود را د رمکان هایی مثل زیر کابینت ها بچسبانند.

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است شما می توانید 6 نکته زیر را انجام دهید تا دیگر شاهد ورود آن ها به محل زندگی و ساختمانتان نباشید.

  1. گزاشتن توری ریز برای پنجره ها (مخصوصا سرویس بهداشتی)
  2. گزاشتن درگوش برای چاه های فاضلاب مثل حمام، سرویس بهداشتی و حیاط
  3. استفاده از جارو بررقی به طور مرتب
  4. هر شش ماه یکبار به طور کامل سمپاشی کردن ساختمان در یک زمان مشخص
  5. خالی کردن سطل های زباله در اسرع وقت (مخصوصا قبل از خواب شبانه)
  6. مرتب نگه داشتن انباری ها و نگه داری نکردن از وسایل چوبی یا مقوا در انبار ساختمان یا پارکینگ ها

سمپاشی ساختمان در تهران

همان طور که بالا خواندید سمپاشی ساختمان در شهر های بزرگ یکی از واجبات است. ساختمان های اداری محل ورود و خروج افراد مختلف است ممکن است در روز چند نفری که وارد محل کارتان می شوند آلوده باشند و با خود یا وسایلی که داخل ساختمان می آورند آلودگی به همراه داشته باشند پس بهتر است ساپاشی ساختمان های اداری را هم جدی بگیرید و مانند ساختمان های مسکونی هر شش ماه یکبار سمپاشی را انجام دهید.

برای سمپاشی حتما 6 نکته زیر را رعایت کنید.

  1. اگر می خواهید از سم استفاده کنید بهتر است با تمام همسایگان تان هماهنگ باشید و در یک روز مشخص سمپاشی را انجام دهید. سمپاشی ساختمان باید از صبح تا ظهر انجام شود و اصلا زمان خواب و شب را برای سمپاشی انتخاب نکنید زیرا شما ممکن است میزان سمپاشی را ندارید و یا از سم های خیلی قوی استفاده کنید و در خواب به مشکل بخورید و نتوانید راحت بخوابید.
  2. اگر می خواهید سمپاشی را خودتان انجام دهید زمانی را انتخاب کنید که سالمندان، کودکان، زنان باردار و یا افرادی که دارای بیماری خاص هستند در خانه حضور نداشته باشند زیرا سم هایی که در دست عموم وبازار ها وجود دارد دارای بو و گاز های قوی هستند که برای این دسته افراد اصلا مناسب نیست. شرکت های سمپاشی از سم هایی استفاده می کنند که کمترین بو را دارد و اگر کسی بیماری های آلرژی، ریوی، قلبی و یا پوستی دارند کمترین ناراحتی و نگرانی را داشته باشند.
  3. هنگام استفاده از سم حتما دستکش دست کنید و ماسک بزنید.
  4. حشرات مرده را جمع آوری کنید.
  5. بعد از سمپاشی حتما جارو برقی بزنید.
  6. هر موارد غذایی که آغشته به سم شود را دور بریزید.

شماره تلفن سمپاشی ساختمان در تهران

 سمپاشی ساختمان در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی ساختمان در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساختمان در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساختمان در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

ختم کلام

سمپاشی ساختمان یکی از مهم ترین کار ها برای از بین بردن آلودگی ساختمان ها مخصوصا ساختمان های بزرگ است. بهتر است سمپاشی را در اسرع وقت و با دیدن کوچک ترین حشره شروع کنید زیرا تا به حشرات امان دهید آن ها از فرصت استفاده می کنند و به سرعت تکثیر می شوند.

شرکت خدماتی ماداکتو با داشتن کارشناسان آگاه و با تجربه در زمینه سمپاشی منازل در تهران و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات سمپاشی آماده خدمات دهی به جهت سمپاشی منزل تهران می باشد.

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

Rate this post