خدمات نظافت منزل زعفرانیه

نظافت یکی از مهم ترین مسائلی ایست که در زندگی روزمره با آن سر و کار داریم ، و از جایگاه ویژه ای بین ما ایرانیان که تمدنی کهن داریم برخوردار است. نظافت منزل را اغلب، بانوان خانه بر عهده می گیرند ، که معمولاً چند روز یکبار و نهایتاً هفته ای یکبار انجام می دهند ؛ حال یا تنها این کار را به دوش می کشند و یا به کمک همسر و فرزندان نظافت منزل را انجام می دهند.

شماره تماس نظافت منزل در زعفرانیه 🧼🧽🧺🧹

021-22874706

نظافت منزل زعفرانیه شامل:

  • نظافت هال پذیرایی

  • نظافت اتاق ها
  • نظافت حمام و سرویس بهداشتی
  • گردگیری مبلمان و ظروف
  • شستشوی البسه
  • شستشوی ظروف
  • و …

نظافت منزل زعفرانیه

021-22874706

امروزه با توجه به مشغول بودن بانوان در خارج از منزل و در کارهای اداری فرصت و حوصله ی کارهای منزل اعم از نظافت را ندارند. اینجاست که وجود شرکت خدماتی که خدمات نظافت منزل ، نظافت راه پله و مشاعات و نظافت اداره و شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شرکت خدماتی ماداکتو نیز در شعبه نظافت منزل زعفرانیه آماده ارائه انواع خدمات با بهترین کیفیت می باشد. پرسنل این شرکت خدماتی از بهترین و باتجربه ترین افراد تشکیل شده است . ماداکتو برای استخدام کارکنان خود بسیار سخت گیر بوده و این افراد همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه می باشند همچنین پرسنل این مجموعه بسیار قابل اعتماد و اطمینان می باشند. اینکه اعتماد و اطمینان در این حرفه جزء ضروری ترین آیتم ها می باشد که حتماً باید در انتخاب شرکت خدماتی در نظر گرفت.

نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا؟

یکی از مسائلی که شما در سفارش شاید به آن توجه داشته باشید انتخاب جنسیت نظافتچی می باشد، که با در نظر گرفتن نوع کار خود بر حسب قدرت بدنی و یا ظرافت کار نظافتچی مورد نظر خود را گزینش می نمایید.

معمولاً کارهایی که به ظرافت و دقت بیشتری نیاز است از نظافتچیان خانم استفاده می شود. و در کارهای سنگین که برای جابه جایی وسایل سنگین و یا شستشوی مبلمان و … که نیاز به قدرت بدنی بیشتری دارد از آقایان استفاده می شود.

شماره تماس:

۰۹۱۲۸۷۵۴۵۱۸

Rate this post