خدمات نظافت منزل سعادت آباد

نظافت منزل سعادت آباد یکی از شعبه های شرکت خدمات نظافتی ماداکتو می باشد. همه می دانیم نظافت منزل، از ارکان مهم و اساسی زندگی هر شخصی است که به بهداشت و سلامتی کمک زیادی می کند.

ما ایرانی ها هم اهمیت بالایی به نظافت منزل می دهیم. به همین دلیل، در این مقاله و مطلب، قصد معرفی خدمات نظافتی منزل در منطقه سعادت آباد تهران را داریم.

این متن و اطلاعات موجود در آن و نظافت منزل در منطقه سعادت آباد تهران برای افرادی است که در این منطقه شمال تهران سکونت دارند. اگر شما هم در منطقه سعادت آباد تهران زندگی می کنید، با شرکت خدماتی ماداکتو همراه باشید تا درباره بهترین خدمات نظافت منزل در منطقه سعادت آباد تهران بدانید.

نظافت منزل سعادت آبادخدمات ماداکتو در نظافت منزل سعادت آباد

در خدمات نظافت منزل و راه پله منطقه سعادت آباد ، خدمات متنوع و مختلفی ارائه می شود که شما می توانید با توجه به نیاز و شرایط خودتان از آنها استفاده کنید. برای نمونه چند تا از آنها را یاد می کنیم:

• شستشوی شیشه و آینه
• نظافت راه پله سعادت آباد
• نظافت پارکینگ
• شستشو و ضدعفونی کردن حمام و سرویس بهداشتی
• انجام گردگیری لوازم و اثاثیه منزل
• شستشوی البسه و اتو کردن آنها
• شتشوی پرده، فرش، موکت و …
• تی کشیدن و جارو کردن داخل منزل، حیاط و …
• شستشوی ظروف

چرا برای نظافت منزل سعادت آباد باید از ماداکتو کمک بگیرم؟

قطعاً یکی از نگرانی شما انتخاب یک نظافتچی کار بلد و آموزش دیده می باشد در عین حال مطمئن نیز باید باشد، شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو در نظافت منزل مهیا کردن چنین شرایطی برای همشهریان با فرهنگی که در منطقه سعادت آباد زندگی می کنند می باشد.

نظافتچی آقا و خانم این شرکت بصورت کاملاً سختگیرانه جذب و استخدام می شوند و عدم سوء پیشینه از ملاک های حتمی و مهم ماداکتو می باشد، همچنین گاهی اوقات شرایط سنی مناسب و مدرک تحصیلی نیز به این موارد اضافه می گردد.

قیمت نظافت منزل در منطقه سعادت آباد

بالاخره یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین گزاره ای که باید در درخواست هر نوع خدمتی به آن توجه کنیم موضوع نرخ و قیمت می باشد و نظافت منزل سعادت آباد نیز از این امر پیروی می کند.

قیمت نظافت منزل به چند عامل بستگی دارد که یکی از آنها نوع جنسیت نظافتچی می باشد که بر حسب تجربه ثابت شده که مثلاً برای نظافت منزل و کارهای ظریف قیمت نظافتچی خانم کمی بیشتر از نظافتچی آقا می باشد. البته در انتخاب نوع جنسیت نظافتچی شما حق انتخاب دارید.

عامل دیگر که از درجه اهمیت بیشتری در قیمت نظافت منزل برخوردار است همان زمان درخواست سرویس نظافت و نیروی نظافتی می باشد مثلاً یک سرویس ۴ ساعته که حداقل نوع سرویس نظافت منزل می باشد با نظافتچی آقا مبلغ ۶۰ هزار تومان و همین سرویس برای نظافتچی خانم مبلغ ۷۰ هزار تومان می باشد؛ حال در نظافت ۶ ساعته نظافتچی آقا ۸۰ هزار تومان و خانم ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

دفتر خدماتی نظافتی سعادت آباد

شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو دارای یک دفتر در شمال تهران می باشد که ساکنین محترم در سعادت آباد با خیالی راحت و آسوده می توانند با دفتر خدماتی نظافتی سعادت آباد تماس بگیرند و بصورت فوری و یا رزرو نظافت منزل و یا اداره و شرکت خود را به آنها بسپارند.

شماره تماس

۰۹۱۲۸۷۵۴۵۱۸

۰۲۱-۲۲۸۷۴۷۰۶

نظافت منزل نیاوران

نظافت منزل نیاوران

/
خدمات نظافت منزل نیاوران در ماداکتو امروزه بسیاری از کارهای تخصصی و غیر تخصصی …
نظافت منزل زعفرانیه

نظافت منزل زعفرانیه

نظافت یکی از مهم ترین مسائلی ایست که در زندگی روزمره با آن سر و کار داریم ، و از جایگاه ویژه ای بین ما ایرانیان که تمدنی کهن داریم برخوردار است.
نظافت منزل سعادت آباد

نظافت منزل سعادت آباد

نظافت منزل سعادت آباد یکی از شعبه های شرکت خدمات نظافتی ماداکتو می باشد. همه می دانیم نظافت منزل، از ارکان مهم و اساسی زندگی هر شخصی است که به بهداشت و سلامتی کمک زیادی می کند.
نظافت منزل شهرک غرب

نظافت منزل شهرک غرب

نظافت منزل شهرک غرب یکی از شعبه های شرکت ماداکتو می باشد. همان طور که می دانید، شهرک غرب تهران، یکی از شهرک های بسیار مهم و پرجمعیت پایتخت است.
نظافت منزل لویزان
نظافت منزل پاسداران
نظافت منزل تجریش
Rate this post