ارائه خدمات نظافت منزل صادقیه

محله صادقیه در غرب استان تهران قرار دارد دسترسی به صادقیه از طریق مترو و ایستگاه صادقیه به راحتی امکان پذیر می باشد. در اینجا به خدمات نظافت منزل صادقیه که توسط شرکت خدماتی نظافتی تهران ماداکتو انجام می شود و برخی نکات مهم نظافت می پردازیم.

کارهایی که شما مادران می توانید برای سلامت فرزندانتان انجام دهید

محیط منزل اولین مکانی است که سلامت افراد خانواده را تضمین می کند. در این باره مادران مهربان وقت زیادی را صرف نظافت و بهداشت خانه می کنند اما متاسفانه گاهی اوقات دیده می شود که به رغم همه این تلاش ها بچه ها دچار عفونت هایی می شوند که منشا آنها ناشناخته است.

برای جلوگیری از مشکلات می توانید راه های میکروب زدایی خانه را در ذهن داشته و اجرا کنید:

هر روز صبح ۱۰ دقیقه همه پنجره ها را باز بگذارید؛ بدون توجه به اینکه هوای بیرون چطور است. حتی در سردترین روزهای زمستان نیز این کار را فراموش نکنید. این شیوه شاید به نظر خیلی ساده بیاید اما برای از بین بردن میکروب ها و عوامل بیماری زا بسیار مؤثر است؛ چرا که این موجودات عاشق هوای محیط های محدود و راکد هستند.

وقتی از بیرون برمی گردید، به هیچ وجه با کفش وارد منزل نشوید. زیرا در این صورت همه میکروب های بیرون را به داخل خانه منتقل می کنید. کیف دستی را نیز در هر جای منزل نگذارید

چون بدون آنکه بدانید میکروب هایی را که به همراه دارد پخش می کنید.

نکات دیگری که حنماً در نظافت باید توجه شود

تمیز کردن نرده های پله و دستگیره های در را فراموش نکنید. اولین اقدام برای حفظ سلامت، شستشوی مرتب دست ها پس از تماس با این قسمت هاست؛ اما به هر حال کافی نیست.

مرتباً صفحه کلید کامپیوتر گوشی تلفن و موبایل را با دستمال آغشته به ماده ضدعفونی تمیز کنید. این وسایل به دلیل تماس مکرر دست در شرایط مختلف، مکان مناسبی را برای رشد میکروب ها فراهم می آورد که اصلا هم شک برانگیز نیست.

هفته ای یک بار یخچال را تمیز کنید. همیشه توجه داشته باشید که روی باقیمانده غذاها پوشیده باشد، ترجیحاً بهتر است از ظروف سربسته و بدون منفذ استفاده کنید. تارت و شیرینی را در ظروف نم دار نگذارید. میکروب ها دوست دارند در گوشه و کنار آن پنهان شده و تکثیر یابند.

نظافت منزل صادقیه

تمیز کردن ماشین لباسشویی

آیا فکر می کنید ماشین لباسشویی همیشه تمیز است؟

ولی باید گفت وقتی لباس های کثیف خود را در ماشین لباسشویی می گذارید، میکروب ها نیز وارد آن می شوند.

پیشهاد نظافت منزل صادقیه برای تمیز کردن ماشین لباسشویی و برای از بین بردن میکروب ها، هفته ای یک بار در بالاترین درجه حرارت با سفید کننده، آن را بشویید و با پارچه ای آن را خشک کنید.

ظروف آشغال مخصوصاً آنهایی که در آشپزخانه و حمام منزل قرار دارند، پس از خالی کردن ظرف آشغال، حتماً آنها را بشویید.

پرده حمام از آن اشیایی است که در طول روز معمولاً مرطوب هستند و محل جمع شدن باکتری ها و قارچ ها است.

اگر به تازگی دوران نقاهت سرماخوردگی یا ناراحتی گوارشی را پشت سر گذاشته اید، مسواک خود را دور بیاندازید تا از شیوع عفونت های جدید پیشگیری شود. همچنین به طور مرتب علاوه بر مسواک، شانه مو، ناخن گیر و موچین و قیچی آرایش را  ضدعفونی کنید تا همه باکتری ها از بین بروند.

هشدارهای نظافت منزل صادقیه برای تمیزکردن شیشه:

  • جهت تمیز کردن شیشه از دستکش استفاده کنید.
  • برای محافظت در برابر بخار مواد، از ماسک صورت استفاده کنید.
  • هرگز وقتی آفتاب به شیشه ها می تابد آنها را تمیز نکنید چون خیلی سریع خشک می شوند و خطوطی را روی شیشه جای می گذارند.
  • روزنامه و یک شویندۀ مناسب شیشه ها را برق می اندازند.
  • برای سطح بیرونی شیشه ها همیشه از مواد شویندۀ قوی تر استفاده کنید زیرا این قسمت از شیشه ها بیشتر در معرض آلودگی هستند و با گرم و سرد شدن هوا قطرات آب مثل اشک روی آنها لک می اندازند.
  • هرگز خودسرانه شوینده ها را با هم مخلوط نکنید مگر آنکه دستورالعمل معتبری داشته باشید.
  • همیشه در فضایی کار کنید که هوا در آن جریان دارد.
  • هرگز اجازه ندهید بچه ها به طرف مواد شوینده بیایند.
  • همیشه مواد شیمیایی شوینده را دور از دسترس بچه ها نگه دارید.

بکار گیری افراد منخصص نظافت منزل صادقیه

در آخر از شما عزیزان در خواست می شود برای نتیجه مطلوب در هر کاری و تامین سلامت و بهره مندی درست و مدیریت زمان و مدیریت هزینه ها با بکارگیری افراد متخصص در زمینه های مختلف و گرفتن نتیجه بهتر و آسیب کمتر به خود و دارایی هایمان همیشه و همه جا با کمک گرفتن از نیروهای حرفه ای و مجرب و تماس و مشاوره با شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند زندگی بهتر و با آرامش بیشتری برای خود فراهم کنید.

 شرکت های خدمات نظافت منزل صادقیه براساس نیاز جوامع امروزی و سبک زندگی مدرن و همچنین ایجاد اشتغال برای افراد مختلف جامعه و بوجود آمدن آسایش وآرامش در خانواده ها بوجود آمده اند همه این خدمات برای راحت تر شدن زندگی می باشد تا بعد کارهای سخت روزانه افراد خانواده در کنار هم و در محیطی پاکیزه و منظم و مرتب و آرامش خاطر اوقات خود را سپری کنند و دغدغه پذیرایی و نظافت بعد از آن را نداشته باشند و خیالشان راحت باشد کسانی هستند که به آنان در این زمینه کمک می کنند .

هدف شرکت خدماتی نظافتی

هدف شرکت خدمات نظافتی ماداکتو در نظافت منزل صادقیه آسایش و آرامش و راحتی برای تک تک شما عزیزان تهران بخصوص منطقه غنی و با فرهنگ وزیبای صادقیه می باشد و با استخدام وبکار گیری پرسنلی مجرب و حرفه ای ومطمئن و آموزش مهارتهای تخصصی در امر نظافت و حسن خلق نظافتچیان اعزامی و پاسخگویی در همه روزها و فصول به صورت آنلاین و فوری تمام توان خود را برای رضایت مندی شما بکار می گیرد ، شما نیز می توانید ما را در این امر مهم با پیشنهادات ارزنده خود یاری کنید.

شماره تماس:

۰۹۱۲۸۷۵۴۵۱۸

نظافت منزل تهرانسر

نظافت منزل در تهرانسر

/
نظافت منزل در تهرانسر   شماره نظافت منزل در تهران سر…
نظافت منزل جنت آباد

نظافت منزل جنت آباد

شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو در شعبه نظافت منزل جنت آباد در خدمت شماست با ما با شماره های زیر در تماس باشید تا از خدمات ویژه نظافتی ما بهره کافی را ببرید.
نظافت منزل صادقیه

نظافت منزل صادقیه

محیط منزل اولین مکانی است که سلامت افراد خانواده را تضمین می کند. در این باره مادران مهربان وقت زیادی را صرف نظافت و بهداشت خانه می کنند
نظافت منزل پونک

نظافت منزل پونک

شرکت ماداکتو در شعبه نظافت منزل پونک و غرب تهران در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد برای سفارش نظافت منزل با این شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران نماس بگیرید.
Rate this post