ارائه خدمات نظافت منزل پاسداران

گروه ماداکتو در نظافت منزل پاسداران در خدمت شماست . تمیز و مرتب بودن منزل و محیط اطراف علاوه بر اینکه حس خوبی را به ما منتقل می کند، سبب آرامش خاطر و متمرکز بودن ما روی کارهایمان نیز می شود، همچنین به اطرافیان و مهمانان ما نیز این حس خوب منتقل می شود به همین دلیل نظافت منزل برای همه ما مهم و حیاتی است.

اما گاهی اوقات به علت مشغله های کاری ، نداشتن زمان کافی ، عدم توانایی و … برای نظافت منزل به یک نیروی کمکی احتیاج دارید که در اینصورت می توانید با شرکت خدماتی ماداکتو شعبه نظافت منزل پاسداران تماس بگیرید و درخواست نظافتچی کنید که بر اساس انتخاب شما نظافتچی می تواند آقا یا خانم باشد.

نظافت منزل پاسداران

نظافت منزل پاسداران شامل موارد و مراحل ذیل می باشد:

نظافت راه پله و پارکینگ:

برای نظافت راه پله و پارکینگ ابتدا آن را به خوبی جارو کنید و گرد و خاک را از بین ببرید سپس با مواد شوینده مناسب بشویید و پله ها را خشک کنید تا کسی آسیب نبیند .

نظافت حمام و دستشویی:

برای نظافت حمام و دستشویی از حساسیت خاصی برخوردار است برای آنها از مواد شوینده با کیفیت بالا و خاصی استفاده کنید تا محیط بصورت کامل پاک و ضدعفونی شود.

شستشوی دیوارها:

شما می توانید برای این کار از مخلوط آب، پودر لباس شویی و وایتکس استفاده نمایید. در صورت مشاهده جرم و دوده زیادی روی دیوارها می توانید از جرم گیر هم استفاده نمایید.

نظافت شیشه و میز :

نظافت منزل پاسداران پیشنهاد می کند برای نظافت شیشه ابتدا شیشه را با شیشه پاک کن و محلول های استاندارد خیس و مرطوب کنید و سپس با روزنامه و یا دستمال مخصوص، شیشه را به خوبی تمیز کنید .

نظافت وسایل منزل :

برای تمیز کردن وسایل ابتدا یک دستمال خیس و مرطوب برداشته و سپس همه ی وسایل را با آن دستمال تمیز کنید همچنین می توانید پس از آن با یک دستمال خشک وسایل را تمیز و خشک نمایید و دقت داشته باشید برای تمیز کردن وسایل الکتریکی از مواد شوینده استفاده نکنید.

نظافت کابینت:

نظافت منزل پاسداران پیشنهاد می کند برای نظافت کابینت ابتدا با مواد شوینده آن را بشویید و سپس با دستمال آن را به خوبی تمیز کنید تا تمام کثیفی های آن برطرف شود .

نظافت اجاق گاز :

نظافت اجاق گاز شما ، با مواد شوینده به همراه دستمال مخصوص انجام می شود .

تمیز کردن لوازم پارچه ای :

با جارو برقی آشغال های زیر مبل ها و یا پشت پرده ها را جاروب کنید. بدون عجله و آرام با مواد شوینده مخصوص شروع به تمیز کردن و لکه گیری نمایید. دقت کنید که هیچ کثیفی ای باقی نماند. و همچنین از شوینده مخصوص به خود استفاده کنید.

شایان ذکر است که نظافت منزل پاسدارن پیشنهاد می کند که استفاده از مواد شوینده و انواع جرم گیر های قوی مثل وایتکس ، شامپو فرش و … دارای عوارض جانبی بوده پس سعی کنید تا حد ممکن از این مواد استفاده نکنید و یا استفاده حداقلی نمایید.

شما برای اینکار از مواد شوینده استاندارد ساده که عوارض کمتری دارند، استفاده کنید. همچنین می توانید برای مشاوره با یک نظافتچی با تجربه در نظافت منزل پاسداران مشورت نمایید و  منزل خود به بهترین شکل ممکن تمیز نمایید.

جهت رزرو و سفارش نظافت منزل پاسداران با شماره های زیر تماس بگیرید:

09128754518

۰۲۱۲۲۸۷۴۷۰۶

نظافت منزل نیاوران

نظافت منزل نیاوران

/
خدمات نظافت منزل نیاوران در ماداکتو امروزه بسیاری از کارهای تخصصی و غیر تخصصی …
نظافت منزل زعفرانیه

نظافت منزل زعفرانیه

نظافت یکی از مهم ترین مسائلی ایست که در زندگی روزمره با آن سر و کار داریم ، و از جایگاه ویژه ای بین ما ایرانیان که تمدنی کهن داریم برخوردار است.
نظافت منزل سعادت آباد

نظافت منزل سعادت آباد

نظافت منزل سعادت آباد یکی از شعبه های شرکت خدمات نظافتی ماداکتو می باشد. همه می دانیم نظافت منزل، از ارکان مهم و اساسی زندگی هر شخصی است که به بهداشت و سلامتی کمک زیادی می کند.
نظافت منزل شهرک غرب

نظافت منزل شهرک غرب

نظافت منزل شهرک غرب یکی از شعبه های شرکت ماداکتو می باشد. همان طور که می دانید، شهرک غرب تهران، یکی از شهرک های بسیار مهم و پرجمعیت پایتخت است.
نظافت منزل لویزان
نظافت منزل پاسداران
نظافت منزل تجریش
Rate this post