کفسابی، کاربردها و مزایای آنکفسابی و کاربردهای آن

کفسابی

خدمات کفسابی ساختمان یکی از خدمات حرفه ای و ویژه بشمار رفته که برای تمیزکاری و صیقلی نمودن انواع کف ساختمان بکار می رود. امروزه انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، سازمانها، ارگانها، موسسات آموزشی، بیمارستانها، مدارس و خلاصه هر مکانی که دارای انواع کف سنگ، سرامیک، موزاییک، پارکت، لمینت و نظیر آن است از خدمات کفسابی استفاده می کنند.

داشتن یک کف زیبا و بدور از آلودگی چیزی است که تنها با کفسابی بدست می آید. خدمات ساییدن انواع کف ساختمان نیاز به تخصص و دستگاه های ویژه دارد که افراد عادی از انجام آن ناتوان هستند.

شستشوی زمین با مواد شوینده مختلف اگر چه موجب ضد عفونی کردن و تمیزی سطوح می شوند ولیکن از کیفیت شستشوی سطحی برخوردارند. درزهای بین سطوح، شکافها و سوراخ های ریز با شستشوی عادی از آلودگی ها پاک نشده و نیاز به کفسابی دارند.

دستگاه های مدرن و مجهزی که برای ساییدن انواع کف زمین بکار می روند دارای تجهیزات پیشرفته ای بوده که علاوه بر صاف و صیقلی کردن سطوح، آنها را از انواع آلودگی ها، لکه ها و میکروب ها پاک می سازد. در ادامه به بررسی کاربردها و مزیت های خدمات کفسابی ساختمان می پردازیم.

کفسابی شرکت ماداکتو

کف ساختمان و سنگ مرمر

مرمر سنگی نرم است که برای نوسازی کف منازل استفاده می شود. این سنگ ها می توانند زیبایی طبیعی خانه را افزایش دهند. سنگ های مرمر به مراقبت بیشتری احتیاج دارند زیرا این سنگ با گذشت زمان درخشش خود را از دست می هد.

بنابراین آنها به مراقبت مناسب نیاز دارند تا درخشش آن به عنوان یک محصول جدید باقی بماند. برای مراقبت صحیح و برای نگهداری به کفسابی و پولیش پیشرفته نیاز داریم. محصولات پولیش پیشرفته بسیاری در بازار موجود است. موارد بهتری را انتخاب کنید که درخشش خود را در کف خانه شما حفظ کند. پرداخت کف مرمر یک فرآیند معمولی نیست و به تخصص فنی نیاز دارد.

به گفته کارشناسان ، روند پرداخت سنگ مرمر به یک برنامه کامل نیاز دارد. یک طرح کامل از پرداخت کف مرمر شامل سه مرحله است.

سه مرحله پرداخت کف مرمر

1- سنگ مرمر خود را آماده کنید
2- ترکیب پولیش
3- آب بندی سنگ مرمر جلا
این سه مرحله از پرداخت کامل سنگ مرمر است.

کاربرد و مزیت کفسابی و سنگسابی انواع کف

کفسابی و سنگسابی برای انواع مکانهای مسکونی، اداری، تجاری و خدماتی کاربرد زیادی دارند. امروزه علاوه بر زمان اتمام پروژه های ساختمانی که از خدمات ساییدن کف استفاده می کنند، بطور متناوب و دوره ای نیز از خدمات کفسابی استفاده می شود. بطور کلی پس از اتمام پروژه، کف ساختمانها پر از انواع لک، گچ، سیمان و خاک می شود که بطور عادی قابل تمیز کردن نیست. از طرفی استفاده از کاردک و نظیر آن موجب ایجاد خط و خش بر روی سنگ، سرامیک و غیره می گردد. بهترین کار در این زمان استفاده از خدمات کفسابی است. انواع لکه های موجود بر روی کف با استفاده از دستگاه های مخصوص قابل رفع است. علاوه بر این شما دارای کف ساختمان زیبا، تمیز و براق می شوید.

در مکانهایی که رفت و آمد عمومی زیاد است مانند ادارات، موسسات آموزشی، باشگاه های ورزشی، شرکتها و سازمانهای خدماتی، سنگهای کف ساختمان به مرور زمان دچار تیرگی، رنگ پریدگی، خط و خش و خراش، خوردگی و یا جرم می گردند. خدمات کفسابیسرامیک و سنگسابی در این مکانها موجب تمیزی کف از انواع آلودگی ها، برطرف شدن خط و خش و خوردگی و براق شدن آن می گردد. بدین ترتیب شما دارای یک زمین براق و تمیز همانند روز اول خواهید شد.

سنگسابی متناوب و دوره ای

سنگسابی متناوب و دوره ای در اینگونه مواقع موجب افزایش طول عمر کف ساختمان و زیبایی آن می شود. برخی مکانها مانند بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی نیز وجود دارند که امکان انتقال آلودگی از طریق زمین وجود دارد. در اینگونه مواقع استفاده از خدمات کفسابی موجب رفع آلودگی ها بطور عمیق شده و کلیه درزها و شکافهای موجود به وسیله فرچه های مخصوص تمیز می گردند.

خدمات سنگسابی در این مکانها موجب جلوگیری از انتشار آلودگی و میکروب می شود. حال که با کاربردهای مختلف خدمات کفسابیسرامیک و سنگسابی آشنا شدید، در ادامه به مزیت های استفاده از آن می پردازیم.

کفسابی و سنگ سابی ماداکتو سرویس

قیمت خدمات کفسابی و سنگسابی انواع کف

خدمات کفسابی و سنگسابی قابل اجرا بر روی انواع کف ساختمان است. ساختمان هایی که دارای کف سنگ، سرامیک، پارکت، آجر، موزاییک و غیره هستند، به مرور زمان دچار انواع عیوب و آسیب می شوند. انواع کف های ساختمان بر اثر رفت و آمد و تردد افراد، وارد آمدن فشار، افتادن اشیا بر روی کف و وارد آمدن ضربه دچار خط و خش، برآمدگی، شکستگی، لب پریدگی و ترک می شوند.

از طرفی درز مابین سنگها و کاشیها باز شده و محل تجمع انواع میکروب و جرم می شوند. به مرور زمان در صورتیکه کفسابی انجام نگیرد، منظره نازیبا به محیط داده و دوام و طول عمر سنگهای کف کم می شود. در برخی موارد نیز سنگهای کف دچار خوردگی و خط و خش می شوند که نیاز به خدمات تخصصی دارند.

تاثیر تعداد سایش در قیمت کفسابی

قیمت کفسابی و سنگسابی به عوامل متعددی بستگی دارد. اینکه چه نوع خدمات سایش و سنگسابی مورد نیاز است، میزان خط و خش روی سنگها، میزان و نوع جرمها و کثیفی ها، مقدار خوردگی سنگهای کف و تعداد ساب های مورد نیاز قیمت کفسابی و سنگسابی متفاوت خواهد بود. در برخی مواقع با یکبار ساب، کف زیبا و براقی خواهیم داشت.

طبیعی است که در اینگونه موارد قیمت خدمات کمترین هزینه را در بر خواهد داشت. از طرفی در صورتی که کف مورد نظر دارای خط و خش های زیاد، شکستگی، ترک خوردگی، درز و خوردگی باشد نیاز به چندین بار ساب دارد. در این موارد بدیهی است که قیمت کفسابی بیشتر خواهد بود. نکته قابل ذکر این است که خدمات ساییدن کف علاه بر زیبایی و براقی که به کف ساختمان می دهد، موجب جلوگیری از خرابی و وارد آمدن آسیب به کف ساختمان می شود.

خدمات کفسابی تهران

خدمات کفسابی حرفه ای در ماداکتو

شرکت ماداکتو یک شرکت خدماتی است که انواع خدمات حرفه ای در زمینه سنگسابی، نظافت منزل، نظافت اداره و شرکت، نظافت راه پله، مبل شویی، اعزام پرستار، اسباب کشی و سایر خدمات نظافتی و کفسابی در تهران را عرضه می کند. شرکت خدمات نظافتی ماداکتو با سالها تجربه در امور سنگسابی و نظافت ساختمانها و دارا بودن کادری مجرب و متخصص خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان ارائه می نماید. انواع دستگاه های سنگسابی مجهز و مدرن مناسب با شرایط گوناگون انواع کف در دسترس است.

کارگران ماداکتو دارای سالها تجربه تخصصی در امور نظافتی و کفسابی بوده و با کار خود آشنایی کامل دارند. اگر می خواهید کف آپارتمان و منزل زیبا، تمیز و براق همانند روزهای اول داشته باشید، تنها کافی است که با شرکت مادکتو تماس بگیرید. کارشناسان ماداکتو در اسرع وقت در محل شما حاضر و خدمات تخصصی عرضه می نمایند.

ارزانترین کفسابی در تهران

قیمت کفسابی در تهران شرکت ماداکتو ارزان ترین و مناسب ترین قیمت در سطح استان تهران بوده و کار بطور تضمینی ارائه می شود. تنها با یکبار استفاده از خدمات ماداکتو مشتری دائمی ما شده و ما را به دوستان خود نیز توصیه می کنید.

تماس بگیرید:

۰۹۱۲۸۷۵۴۵۱۸

خدمات کف سابی تهران شمال: ۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱

خدمات کف سابی تهران مرکز: ۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱

خدمات کف سابی تهران شرق: ۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

خدمات کف سابی تهران غرب: ۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱

Rate this post