سمپاشی مورچه در تهران

مورچه موجودی ریز اما آزار دهنده است است شاید همین ریز و کوچک بودنشان باعث آزار و اذیت افراد است و وجودشان در خانه اصلا خوب نیست به همین دلیل اکثر افراد با دیدن مورچه اقدام به سمپاشی مورچه میکنند.

شرکت ماداکتو یکی از بهترین شرکت ها برای سمپاشی است که از سم های خارجی استفاده میکند و میتواند سمپاشی خود را تضمین کند و اطمینان ریشه کنی تضمینی مورچه را به شما میدهد.

شرکت ماداکتو پاسخگوی 24 است و شما هر ساعت از شبانه روز که خواستید می توانید با ماداکتو تماس بگیرید. از طریق راه های ارتباطی زیر میتوانید اقدام نمایید.

تلفن سمپاشی مورچه تهران

 سمپاشی مورچه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی مورچه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی مورچه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی مورچه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی موش در تهران با سم خارجی، با ضمانت و بدون بازگشت

سمپاشی مورچه در تهران

شرکت ماداکتو در انتخاب پرسنل و متخصصان زن و مرد سمپاشی دقت زیادی داشته است و تمامی نظافچی ها از فیلتر های سختگیرانه ای رد شده اند به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت به ماداکتو اعتماد کنید و از ورود کارکنان به خانه، محل کار و… خود راحت باشید.

ماداکتو از تجهیزات بروزی استفاده میکند که شما نیاز به تخلیه خانه یا جابه جایی وسایل خانتان ندارید و ما راحت می توانیم زیر مبل، کمد و کابیت را سمپاشی کنیم.

شرکت ماداکتو در شمال، شرق، جنوب و مرکز تهران دارای 4 شعبه است و دارای پرسنل و متخصصان سمپاشی زیادی می باشد و در اسرع وقت و زود ترین زمان ممکن خودشان را به منزل شما می رسانند و سمپاشی سوسک در تهران را شروع می کنند.

سم پاشی مورچه در تهران

مورچه ها را می توان به روش دستی از بین برد اما اگر  هجوم آن ها به منزل شما زیاد باشد و نتوانید خانه آن ها را پیدا کنید دگر از دست شما کاری برنمی آید و تنها باید با شرکت های سمپاشی تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

3روش خانگی سمپاشی مورچه

1.گچ

گچ یک ماده فوق العاده برای از بین بردن مورچه ها است. دلیل فراری بودن مورچه ها از گچ این است ک گچ دارای کربنات کلسیم می‌باشد. یک راه حل راحت و ساده برای از بین بردن مورچه ها این است که مقداری گچ را اطراف لانه مورچه ها بریزید تا به طور کلی آن ها را از بین ببرید.

شما می توانید از گچ در گلدان یا باغچه خود بریزید و علاوه بر مورچه دیگر حشرات موذی گل های خود را از بین ببرید.

سمپاشی مورچه در تهران

2.فلفل

مورچه ها حس بویایی فوق العاده قوی ای دارند. از همین ویژگی مورچه ها می توان برای از بین بردن آن‌ها استفاده کرد. برای از بین بردن مورچه با فلفل دو روش را می توان امتحان کرد اول اینکه می‌توانیم مقداری فلفل را با آب مخلوط کنیم و اطراف لانه مورچه ها بریزیم و روش دیگر اینکه مقداری فلفل را با زردچوبه ترکیب کنیم و در نواحی که مورچه ها وجود دارند بریزیم.

علاوه بر فلفل می توان به تینر، بنزین و نفت هم توجه کرد اما بوی مشتقات نفتی افراد داخل خانه را آزار می دهد و استفاده از فلفل را بیشتر توصیه می کنیم.

3.خاک دیاتومه

خاک دیاتومه یک راه حل عالی برای از بین بردن مورچه ها و حشرات موذی است. شما می‌توانید با خاک دیاتومه چند حشره موذی را با هم از بین ببرید.

قبل از استفاده از آن توجه داشته باشید که خاک دیاتومه را حتما خیس یا نم دار کنید اگر این کار را نکنید کاربرد و عملکرد آن را نمی بینید.

همان طور که در بالا هم ذکر شد اگر شما نتوانید لانه موچه ها را پیدا کنید کاری از دستتان بر نمی آید و دوباره شاهد مورچه در خانه خود هستید.

5 نکته مهم بعد از سمپاشی مورچه در تهران

این  نکته را بعد از سمپاشی جدی بگیرید تا هزینه ای که برای سمپاشی انجام داده اید را از بین نبرید.

  1. استفاده از درزگیر برای تمام در ها و پنجره ها
  2. پوشاندن لانه مورچه با گچ
  3. ظروف کثیف را به طور مرتب بشویید.
  4. به طور مرتب خانتان را جارو برقی بکشید.
  5. از ظروف در بسته برای نگه داری غذا استفاده کنید.

برای سماشی مورچه خانه خد با ماداکتو در تماس باشید و ریشه کنی تضمینی مورچه منزلتان را تجربه کنید.

راه های ارتباطی شما با ماداکتو به شرح زیر است و بدانید که میتوانید 24 ساعته با ما در ارتباط باشید.

 سمپاشی مورچه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی مورچه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی مورچه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی مورچه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی منزل در تهران با سم خارجی، با ضمانت و بدون بازگشت

کلام آخر

مورچه حتی اگر در منزل شما فقط یک لانه هم داشته باشند باز هم تعدادشان زیاد و آزاد دهنده میشود و اگر دیر به فکر از بین بردن آن ها بی افتید تعداد لانه هایشان به سرعت افزایش پیدا می کند و به تمام نقاط خانتان وارد می شوند و برایشان لباس یا رخت خواب تفاوتی ندارد و ممکن است در لباس شما زندگی کنند.

لازم است بدانید برای سمپاشی منزلتان به تخلیه وسایل یا جابه جا کردن وسایل خانتان نیازی نیست ماداکتو وسایل بروز و مجهزی دارد که بدون جابه جا کردن وسایل میتواند تمام نقاط را سمپاشی کند.

4.6/5 - (15 امتیاز)