سمپاشی کارخانه در تهران

حشرات و جانوان موذی به علت شرایط زندگیشان در محیط های آلوده و کثیف یافت می شوند. کارخانه یا کارگاه ها یکی از این مکان های آلوده هستند که جانوان زیادی برای زندگی آن را انتخاب می کنند از این رو سمپاشی کارخانه امری جدی و حیاتی برای سلامت کارگران و مواد تولیدی است.

شرکت ماداکتو از سم های خارجی استفاده میکند و این مواد خارجی کمترین بو و حساسیت را برای کارکنان کارخانه شما دارد، اگر نگران حساسیت و آلرژی یا مشکلات ریوی کارکنان هستید حالا جای نگرانی نداشته باشید زیرا این مواد خارجی اصلا سلامتی کارکنان را به خر نمی اندازد و آن ها را اذیت نمی کند همچنین اطمینان ریشه کنی تضمینی را به شما می دهد.

برای تماس با شرکت ماداکتو می توانید زا طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید همچنین ماداکتو پاسخ گویی 24 دارد و شما هر ساعت از شبانه روز می توانید تماس بگیرید.

شماره تلفن سمپاشی کارخانه در تهران

 سمپاشی کارخانه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی کارخانه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی کارخانه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی کارخانه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

سمپاشی کارخانه در تهران

شرکت ماداکتو در انتخاب پرسنل خانم و آقا فیلتر های سختی گذاشته است و آن ها با دقت بالا استخدام کرده است همچنین ماداکتو دارای متخصصان سمپاشی می باشد. از این رو شما می توانید با خیال راحت آن ها را به خانه و کارخانه خود را دهید.

شرکت ماداکتو دارای تجهیزات مدرن و بروزی است که هنگام سمپاشی نیازی به جابه جا کردن وسایل یا تخلیه وسایل کارخانه و محل کارتان نیست و می تواند به راحتی زیر دستگاه ها را سمپاشی کند.

شرکت ماداکتو در شمال، شرق، جنوب و مرکز تهران دارای 4 شعبه است و دارای پرسنل و متخصصان سمپاشی زیادی می باشد و در اسرع وقت و زود ترین زمان ممکن خودشان را به کارخانه شما میرسانند و سمپاشی کارخانه را شروع می کنند.

سمپاشی کارخانه در تهران

تهران کارخانه و کارگاه های زیادی دارد و همچنین شهری آلوده است پس شما در سمپاشی آن نباید کم کاری کنید و آن را جدی نگیرید زیرا ممکن است مواد تولیدی شما آسیب ببیند و حتی دستگاه هایتان از کار بی افتد.

هزینه سمپاشی کارخانه نسبت به آسیب و ضرری که حشرات و موجودات موذی می توانند به کارخانه و مواد تولیدی شما بزنند بسیار کمتر است.

3 مورد از حشرات و جانوران رایجی که به کارخانه حمله می کنند.

  1. پرندگان

پرندگانی مثل کبوتر چاهی به احتمال بسیار در پشت بام، سقف های کاذب، زیر شیروانی ها، سوله ها و… می توانند زندگی کنند و به راحتی برای خود لانه درست کنند.

پرندگان به ساختمان شما آسیب می زنند و اگر شما کارخانه تولید مواد غذایی داشته باشید می توانند به مواد تولیدی شما حمله کنند و محیط را آلوده کنند.

  1. جوندگان

جوندگانی مانند موش می توانند به کارخانه یا انباری شما حمله کنند زیرا موش ها به مکان های تاریک علاقه دارند و کارخانه هم پخش های تاریک بسایری دارد. شناسایی موش در کارخانه کار آسانی نیست پس صاحب کارانه باید به این موضوع توجه داشته باشد و سمپاشی موش را به طور سالانه انجام دهد.

  1. حشرات موذی

حشرات موذی مثل مگس، پشه، سوسک و… است. این حشرات عموما در مکان های مرطوب زندگی می کنند و کارخانه یا انبار شما باید دمای مناسب را داشته باشد.

موجودات دیگری که به طور جزئی می توان نام برد که به کارخانه یا کارگاه وارد می شوند از جمله 9  مورد زیر می توانند باشد.

  1. سوسک آمریکایی
  2. سوسک آلمانی
  3. پشه
  4. سوسک غلات
  5. موش خانگی
  6. موش فاضلاب
  7. موش سقفی
  8. سوسک چوب
  9. مگس

در کل کارخانجات باید نسبت به حضور هر گونه از حشرات و جوندگان و پرندگان در کارخانه به ویژه  کارخانه های تولید دارو و مواد غذایی  حساس بود تا بتوان به موقع نسبت به رفع آلودگی بوجود آمده اقدام و سمپاشی نمود. با توجه به اینکه یکی از علایم آلودگی میکروبی داروها و مواد غذایی که می تواند خسارت فراوانی به واحد تولید بیاورد وجود حشرات و جوندگان در محیط تولید است که حضور حشرات در این کارخانه ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و لازم است که با شرکت‌های سمپاشی برای مبارزه ‌پاکسازی محیط از این آفات کمک گرفت.

سمپاشی کارخانه در تهران

سمپاشی کارگاه در تهران

حتما در انتخاب سمپاشی برای کارگاه ود توجه داشته باشید زیرا برخی از شرکت ها برای سمپاشی از سموم غیر استاندارد و دوز پایین یا بسیار بالا استفاده می کنند و این کار علاوه بر اینکه تاثیری در ریشه کنی حشرات و موجودات موذی ندارد بلکه باعث بوجود آمدن مشکلات تنفسی و  پوستی برای کارکنان میشود.

خطرات جبران ناپذیر استفاده از سموم غیر استاندارد علاوه بر مشکلات پوستی و تنفسی  شامل سقط جنین، و مشکلات عصبی می باشد.

کارگاه ها هم مثل کارگاه ها مورد هچوم حشرات و جانوان قرار می گیرندو بر این تصور نباشید که کارخانه چون بزرگ تر است سمپاشی می خواهد اما کارگاه این گونه نیست بلکه حشرات نمیدانند به کارخانه رفته اند یا کارگاه آن ها فقط مکان زندگیشان را انتخاب می کنند.

سمپاشی کارخاننه امری شروری است پس از آن غافل نباشید و با ماداکتو تماس بگیرید.

برای تماس با شرکت ماداکتو می توانید زا طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید همچنین ماداکتو پاسخ گویی 24 دارد و شما هر ساعت از شبانه روز می توانید تماس بگیرید.

شماره تلفن سمپاشی کارخانه در تهران

 سمپاشی کارخانه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی کارخانه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی کارخانه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی کارخانه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

Rate this post