از   فرش تا عرش – نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی

افراد بزرگ روزگاران سخت و پر فراز و نشیبی را تجربه کردند و بی شک موقعیتی که به دست آورده اند را مدیون آن دوران هستند. هیچ انسان موفقی را نمی توان یافت که حرفی از دوران سخت و  تلاش های شبانه روزی نزده باشد و امروز در این جایگاه ایستاده باشد. از  جمله  روی کلام این مقاله  با نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی است که برای داشتن زندگی آرمانی باید تلاش نمود و لحظه ای از پای ننشست. هرگاه احساس کردیدزندگی و روزگار دست در دست هم گذاشتند تا شما را به سختی بیاندازد، بیاد آورید که بعد از هر سختی آسانی است.قطعا روزهای خوب در راه اند و ما از چرایی و چگونگی آن بی اطلاعیم.

نظافت ساختمان از مشاغل سخت دنیا

نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی از جمله افرادی هستند که روزانه با کارهای دشوار، خطرات و حتی آسیب هایی روبرو هستند که سختی های کار را برای به دست آوردن روزی حلال به جان می خرند و حتی عاشقانه به فعالیت های روزانه خودمی بپردازند. شاید بتوان نظافت ساختمان را از جمله مشاغل سخت دنیا نام برد که ایمنی و امنیت نظافتچی باید در زمان کار بیمه و حمایت شود.بخش مهمی از نظافت ساختمان را نظافت نما یا بیرون ساختمان را تشکیل می دهد که ایمنی سهم بسزایی را در انجام کارها بصورت با کیفیت دارد.

نظافتچیان شرکت خدماتی نظافتی

هیچگاه نمی توان به این افراد شریف با دیدگاه مستخدم یا سطح پایین  تر از  سایر افراد جامعه نگاه کرد. بسیاری از نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی را دانشجویان، کامندان، افرادی که شغل پاره وقت دارند تشکیل می دهند. این افراد برای پر کردن اوقات فراغت و یا گذران زندگی نیاز به شغل پاره وقت دارند تا جواب نیاز زندگی خود را بدهند.در این میان افراد خلاق، باهوش و البته تحصیل کرده ای وجود دارند که با رشد و کسب تجربه در شرکت های خدمات نظافتی توانسته اند به اهداف و آرزو های خود در زندگی دست یابند.

شاخه های مهم کاری در شرکت های خدماتی و نظافتی

  • نظافت ساختمان (شامل نظافت ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و غیره)
  • نظافت نمای ساختمان
  • نظافت راه پله، پارکینگ و مشاعات
  • مبلشویی
  • کفشویی
  • کفسابی
  • خدمات رنگ و نقاشی ساختمان و غیره است.

که افراد با توجه به مهارت و توانایی های خود در هر یک از بخش ها بنا به صلاح دید مدیر شرکت مشغول به فعالیت می شوند. 

خلاقیت نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی در نظافت منزل

  • نظافتچیان خلاق شرکت های خدمات نظافتیکه از هوش و ذکاوت بالایی برخوردارند، گاه در نظافت منزل،جهت ساخت محلول و شوینده های طبیعی و قدرتمندایده هایی را ارئه می دهند که فرمول آن را در هیچ یک از برندها نخواهید یافت. این افراد با استفاده از تجربه اندوخته چند ساله و بهره هوشی بالا به این اوامر دست می یابند و چه بسا که بسیاری از این افراد می توانند متد و فرمول مورد نظر خود را با کارخانجات شوینده بهداشتی در میان بگذارند و به درآمد کلان برسند.
  • دسته دیگری از نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی، علاقه وافری به طراحی دکوراسیون و ارائه ایده هایی برای ایجاد تغییرات در چیدمان و حتی دکوراسیون داخلی دارند. دانشجویانی را در این بین داشته ایم که با علم به هنر معماری ایده های خلاقانه و قابل اجرایی را ارائه نموده اند. حتی افرادی که تحصیلات دانشگاهی نداشته اند اما با اصول طراحی دکوراسیون (این افراد در گذشته در ساخت و ساز ساختمان مشغول به فعالیت بوده اند)  آشنایی کامل داشته اند در یک نگاه بهترین دکوراسیون و تغییرات لارم را با شما در میان خواهند گذاشت.

نظافتچی شرکت خدماتی

مایه افتخار است که شرکت های خدماتی از وجود چنین سرمایه های ارزشمندی بهره مند شود و حتی ایده های این افراد را با کسانیکه که می توانند جهت شکوفایی و بهره مندی هرچه بیشتر در میان بگذارند. چه بسیار استعدادهایی  که ناشناختهدر دل افراد مرده اند و بدون ذره ای استفاده مدفون شدند.نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتیباید از تمام توانایی و استعدادهای خود جهت بازدهی بیشتر در کار استفاده کنند تا گامی  بزرگ در مسیر  تعالی زندگی خود برداشته باشند.

  • گروه سوم را نیز پرسنل شرکت های خدماتی را نقاشان ساختمان تشکیل می دهند که چه افراد باذوقی که می توان در میان آن ها یافت. این نقاشان نقاشی دیوار های خیابانی، نقاشی نمای ساختمان، نقاشی نمای داخل ساختمان و بسیاری از مکان هارا با ذوق و سلیقه ای انجام می دهند که فقط در دل تابلو هنرمندان بزرگ می توان رد و نشانی از آن ها را یافت.

هنر این افراد استعدادهای نهفته ای است که اگر کشف شود و سرمایه وجودی خود را به اوج برسانند، می توان گفت شاید ثروتمند ترین افراد در آینده از میان نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتیباشد.

استعدادیابی نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتی

پرسنل شرکت های خدماتی از جمله شرکت خدماتی نظافتی ماداکتو با توجه به هنر و توانایی که دارند در شرکت های خدماتی مشغول به فعالیت می شوند و درآمد خود را با توجه به شایستگی های خود ارائه می دهند. قطعا در صورت وجود هرگونه مهارت و استعداد خاص در میان پرسنل، از آن استفاده می شود که پیامدهای خوشایندی را نیز به دنبال خواهد داشت:

  1. افزایش درآمد به دلیل مهارت وسلیقه ای که در امر نقاشی به کار گرفته اند.
  2. استعدادیابی و معرفی به افرادی که توانایی سرمایه گذاری و زمینه پرورش فکری و بالندگی را برای ایشان فراهم می آورد.
  3. زندگی موفق همراه با رفاه و امنیت مالی در آینده.

قطعا هر استعدادی که شناخته شود ارج نهاده خواهد شد. ممکن است مراحل اولیه را با گام های کوچک و سرعتی آهسته بردارید اما نتیجه را در قله اهداف، خود خواهید یافت.

افراد هنرمندی که به واسطه خدمات ساختمان کشف شده اند و به زندگی آرمانی خود دست یافته اند  فراوانند. باید راه حل را دانست و با بکارگیری آن همراه با تلاش و ممارست به انتظار نشست تا نهال وجودی به ثمر بشیند.

نظافتچی ای که اسکار گرفت

سوای افراد هنرمند و خلاق ایرانی، به عنوان مثال اولیویا کلمن برنده اسکار بهترین بازیگر زن، زمانی دوران جوانی اش را بعنوان نظافتچی گذرانده بود و با کشف استعداد و مهارت، امروز چنین جایگاه ارزشمندی را از آن خود نموده است.

همچنین مجری معروف آمریکایی شبکه CNN به نام لاری کینگ نیز گفته که در گذشته یک نظافتچی ساده که برخی اوقات هم کارهای اجرائی می‌کرده بوده است! 

نظافتچیان شرکت های خدمات نظافتیصرف نظر از میزان تحصیلات انسان های ارزشمندی هستند که قشر پرتلاش، دلسوز و فعال جامعه را تشکیل می دهند. به امید موفقیت و شکوفایی هرچه بیشتر برای آینده کاری و زندگی شخصی این عزیزان.

Rate this post