سمپاشی ساس در تهران

اگر در تهران هستید و میخواهید برای منزلتان سمپاشی ساس را انجام دهید شرکت ماداکتور یکی از بهترین شرکت های سمپاشی ساس تهران است. 

سمپاشی ساس در تهران 🕷🐜🔫🧴

 سمپاشی ساس در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی ساس در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساس در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساس در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشي ساس در تهران بدون تخلیه منزل و با سم خارجی و ضمانت صد در صد

قیمت سمپاشی ساس در تهران

قیمت سمپاشی ساس بستگی به مساحت آن منطقه ی سمپاشی دارد. رنج قیمت سمپاشی ساس تهران از

180،000 تومان شروع می‌شود تا قیمت 600،000 تومان 

حشره ساس یک نوع حشره خانگی می باشد که در تمامی نقاط مختلف خانه می تواند زندگی کند، سرعت رشد و تکثیر بسیار بالایی دارد و اما تنها در یک حالت آن هم با سمپاشی ساس می توان از دست این حشرات موذی خلاص شد، اگر مدت زمان طولانی از حضور ساس ها در منزل گذشته است پس باید تمامی منزل پاکسازی شود و این کار فقط از طریق سمپاشی ساس توسط تیم ماداکتور در تهران انجام می پذیرد و با حشره کش های معمولی قابل فروش رایج در مغازه ها قابل حل نمی باشد. در ادامه عکس ساس خانگی مشاهده میکنید

سمپاشی ساس در تهران

ضرورت سمپاشی ساس برای منازل 

بدون تردید میتوان گفت ساس یکی از دشمن های جدی در خانه شما  است که جان شما مخصوصا کودک تان را تهدید میکند. 

ساس به 2 نوع مختلف زندگی دارد

 1. گونه اول  آن های ساس های تخت خوابی هستند که به cimex lectularius معروف میباشند در در مناطق معتدل و سردسیر زندگی میکنند. 

2. گونه دوم به ساس هندی یا c.hemipterus معروف هستند. 

گونه اول در ایران بیشتر دیده میشوند که در شهر های جنونی پراکنده تر هستند و در تخت خواب ها دیده میشوند. 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که ساس چه نوع حشره ای است؟ ساس حشره ای است که در شب تغذیه می کند بنابراین خود شخص نمی تواند آن را نابود کند پس نیاز به نیرویی دارد که کار سمپاشی ساس را بر عهده بگیرد.

تغذیه ساس از خون انسان می باشد و محل مکیدن خون انسان ملتهب می شود و با درد همراه می باشد که در کودکان بیشتر است. با اولین زخم هایی که در بدن چند تن از اعضای خانواده بصورت مکرر مشاهده گردید که به گزیدگی شباهت داشت حتما به وجود ساس در منزل خود شک کنید و برای رفع آن از شرکت سمپاشی ساس در تهران کمک بگیرید.

لازم است بدانید ساس یا موجودات دیگر از چیزی بوجود نمی آیند فقط از جایی به جای دیگر می روند و در صورت داشتن شرایط مساعد مانند پناهگاه و غذا تکثیر(زاد و ولد میکنند) می شوند. ساس ها در غالب موارد از طریق مهمانانی که خانه شان آلوده به ساس هست یا محل کار درگیر ساس بوده است از طریق لباس یا بدنشان به افراد دیگر منتقل می شوند و در موارد کمی از طریق خرید وسایل پشمی و ابری دست دوم مانند تشک،بالشت، مبلمان و … منتقل می شوند. 

ساس ها به علت ننداشتن بال نمیتوانند مسافت زیادی جابه جا شوند و تنها توسط انسان مکانشان عوض میشود. 

مشکلات بهداشتی ساس 

ساس به بدن انسان حمله میکند و میتواند دار بیماری برای شما شود. بیماری هایی مثل 5 مورد زیر

  1. خارش شدید
  2. ایجاد عفونت ها
  3. ایجاد حساسیت برای افراد حساس
  4. کم خوابی، بیخوابی، از بین بردن نظم خواب
  5. کم خونی(به علت مکیدن شدن خون توسط ساس)

علاوه بر این ها ساس میتواند بوی بدی در رخت خواب شما ایجاد کند.

محل نیش ساس را چه کار کنیم

بهترین راه حل برای گزش ساس زدن محلول آب و نمک به محل گزش است. سعی داشته باشید محل گزش ساس را نخارانید و روی ن را زخم نکنید زیرا باعث میکروب گرفتن میشود. محل گزش ساس به صورت ملتهب و قرمز دیده میشود. 

لازم است بدانید در صورت خارش زیاد از پماد تتراسایکلین در محل گزش ساس استفاده کنید و لوسیون کالامین، کرم ضد خارش یا کمپرس آب یخ می تواند به رفع خارش کمک کند. در برخی موارد آنتی هیستامین خوراکی می تواند خارش را تسکین دهد.

چگونه بفهمیم در خانه ساس داریم

ساس میتواند در خانه شما نفوذ کند و کم کم به رخت خوابتان بیاید سپس به پوست شما آسیب بزند. در ادامه 3 نشانه که میتوان فهمید در خانه ساس دارید را بیان میکنیم. 

  1. مشاهده ساس مرده و یا زنده در رخت خواب
  2. نشان خون در ملحفه و یا درز های تشک 
  3. دیدن موجودی ریز در درز های خانه

سمپاشی ساس در تهران

بهترین شرکت سمپاشی ساس در تهران

در تصویر بالا عکس حشره ساس مشاهده می‌کنید. با توجه به این موضوع که اندازه این حشرات بسیار ریز است زمانی که منزل شما مورد حمله این موجودات قرار گرفت اولین مساله پیدا کردن منشا و محل زاد و ولد آنها در منزل شما می باشد و برای این مساله  شما نیاز به کمک شرکت سمپاشی ساس را دارید تا با نیروی متخصص خود شما را در این کار یاری کنند.

چون این حشرات موزی به این راحتی از منزل شما دل نمی کنند، با تماس شما با شرکت سمپاشی ساس ماداکتو در تهران نیروهای کاربلد بلافاصله در محل حاضر شده و کار خود را با استفاده از به روزترین تجهیزات در زمینه سمپاشی ساس شروع می کنند.

هزینه سم پاشی ساس در تهران

هزینه های سم پاشی ساس در تهران در مقایسه با سم پاشی حشرات دیگر متفاوت است اما هزینه ای است که برای سلامت جان خود و در امان ماندن از بیماری های دیگر می پردازیم.

با توجه به اینکه سم پاشی ساس در تهران شاید غیرمعمول تر از باقی حشرات باشد اما زمانی که با این حشرات مواجه شدید یا حتی با حشره ای مواجه شدید که برای شما و بقیه اعضای خانواده قابل شناسایی نباشد حتما با کارشناسان سم پاشی ساس در تهران تماس حاصل نمایید تا شما را در این مساله یاری نمایند و در صورت لزوم در کمتر از یک ساعت در محل موردنظر برای بررسی حشره حاضر شوند.

سمپاشی ساس در تهران

سم پاشی ساس در تهران و بررسی هزینه ها

هزینه سمپاشی ساس به مقدار مساحت منزل ویلایی یا آپارتمان آلوده شده به حشره ساس، حشره از چه نوع ساسی می باشد، چه مدت زمانی منزل به ساس آلوده بوده است، مقدار وسایل چوبی آلوده شده به ساس در منزل و غیره… تمامی این عوامل و عوامل متعدد در بالا رفتن و یا پایین آمدن هزینه سمپاشی ساس تاثیرگذار می باشد اما اگر گرفتار این حشره موذی شدید نگران هزینه ها نباشید چون تماما بر اساس تعرفه های وزارت بهداشت محاسبه می شود. در ادامه شماره سمپاش ساس در تهران برای شما قرار داده ایم.

سمپاشي ساس در تهران 🕷🐜🔫🧴

 سمپاشی ساس در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی ساس در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساس در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساس در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی ساس در تهران بدون تخلیه منزل و با سم خارجی و ضمانت صد در صد

سم پاشی ساس تضمینی در تهران

همانطور که در قسمت های قبل نیز گفته شد قیمت سم پاشی ساس کمی بالا است اما گاهی آگهی ها و شرکت هایی پیدا می شوند که این کار را با قیمت پایین تری نیز انجام می دهند اما آیا سم پاشی ساس تضمینی می باشد که تمامی حشرات از بین رفته و منزل شما از وجود این حشرات پاک شده است؟ و یا اینکه مواد مصرفی توسط افراد غیر متخصص برای بدن افراد خانوار در دراز مدت ضرر نخواهد داشت؟ قطعا نمی توان پاسخ قطع به یقینی داد پس به ضرب المثل معروف “هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست می رسیم”

برای سم پاشی تضمینی تضمین کیفیت و نابودی کامل حشرات بعد از روند کامل مراحل سم پاشی و همراه بودن متخصصان تا پاک شدن منزل شما نیاز به نیروی متخصص و تیم متخصص می باشد که شرکت سمپاشی ساس در تهران با تیم قوی و کاربلد در این زمینه می تواند سم پاشی ساس تضمینی را انجام دهد و این نگرانی را از دوش خانواده ها بردارد.

منبع

4.6/5 - (101 امتیاز)