سمپاشی فروشگاه یکی از واجبات یکی از اقدامات پیشگیرانه برای آسیب نرسیدن به مواد غذایی و دیگر کالا های داخل فروشگاه است. سمپاشی آخرین مرحله برای مبارزه با حشرات موذی و جوندگان است. حشراتی مانند پشه، کنه، سوسک، مگس و یا جوندگانی مانند موریانه و موش می توانند به فروشگاه ها حمله کنند و اگر در اسرع وقت با آن ها مبارزه نشود و مدیر فروشگاه این موضوع را سرسری بگیرد در آینده نه چندان دور باید منتظر بیشتر شدن آن ها باشید زیرا این نوع حشرات موذی می توانند به راحتی و سرعت تکثیر شوند و تخم های خود را به اطراف فروشگاه مثل زیر طبقات بچسبانند همچنین موش ها هم می توانند داخل انبار فروشگاه ها زندگی کنند و به محصولات انبار شده آسیب بررسانند.

شماره تلفن سمپاشی فروشگاه در تهران

 سمپاشی فروشگاه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی فروشگاه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی فروشگاه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی فروشگاه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

شما اگر سمپاشی را به موقع انجام ندهید حشرات ضرر جبران ناپذیری به محصولات شما می زنند. سمپاشی مزایای متعددی دارد مثل 4 مورد زیر.

  1. ارزان تر بودن نسبت به آسیبی که وارد می شود.
  2. متخصصان سمپاشی زمان و دوره سمپاشی را می دانند که سمپاشی در زمان مناسب باعث دفع قوی حشرات می شود.
  3. استفاده از سم ها آسان است و دستورالعمل سخت و پیچیده ای ندارد.
  4. روش های شیمیایی از روش های فیزیکی مطمئن تر هستند.

حشرات در فصل های گرم بیشتر به مغازه ها و فروشگاه ها حمله می کنند زیرا فروشگاه ها هم مکان مناسبی برای زندگی آن ها است و هم تغذیه حشرات را دارد که اغلب دلیل ورود حشرات به فروشگاه ها وجود تغذیه، رطوبت و تاریکی است همچنین جوندگانی مثل موش ها به انبار ها وارد می شوند و در تاریکی حمله خود به مواد غذایی و وسایل چوبی وارد می کنند.

راه های جلوگیری از نفوذ حشرات و جانوران به داخل فروشگاه می تواند 8 مورد زیر باشد که اگر آن ها را رعایت کنید احتمال نیاز به سمپاشی فروشگاه کمتر می شود.

  1. پر کردن تمام درز ها، شکاف ها و حفره های موجود در فروشگاه
  2. رعایت نظافت و جارو کردن مرتب کل فروشگاه
  3. گزاشتن درپوش برای چاه ها مخصوصا چاه فاضلاب و سرویس های بهداشتی
  4. استفاده از توری های ریز برای پنجره ها
  5. استفاده از هواکش برای انبار ها و سرویس های بهداشتی
  6. شستن سطح فروشگاه حداقل هر 6 ماه یک بار
  7. قبل و بعد از آوردن کالای جدید به انبار با سمپاشی کنید.
  8. برای چیدن کالا ها در انبار نیم از دیوار و 15 سانتی متر از زمین با پالت های چوبی فاصله بگذارید.

سمپاشی فروشگاه در تهران

شهر تهران به همان اندازه که جمعیت بیشتری نسبت به دیگر شهر ها دارد آلودگی بیشتری را هم همراه خود دارد پس باید به سمپاشی فروشگاه ها در تهران توجه بیشتری کرد زیرا در صورت تمیزز نبودن فروشگاه ها درگیر پیگرد های قانونی و جریمه از سمت وزارت بهداشت می شوید.

اگر فروشگاه شما تمیز و عاری از وجود حشرات موذی است بار هم باید اوایل فصل بهار یا اوایل فصل پاییز سمپاشی سطحی را انجام دهید اما اگر حشرات موذی و جانوران جونده در فروشگاهتان دیده می شود باید با متخصصان در تماس باشید تا نوع حشره ای که به فروشگاه شما حمله کرده است را تشخیص دهند و نوع سم و دوره زمانی مناسب برای سماشی را به شما بگویند.

بهتر است سمپاشی را در زمان انجام دهید که فروشگاه تعطیل است تا مردم عادی داخل فروشگاه حضور نداشته باشند این گونه هم سمپاشی کامل تر و دقیق تر انجام می شود و هم تا صبح فردا سم ها اثر خود را می گذارند و مردم از بوی سم ناراحت و آزرده خاطر نمی شوند.

سمپاشی مغازه در تهران

سمپاشی مغازه هم به اندازه سمپاشی فروشگاه دارای اهمیت است در مغازه ها هم مواد غذایی و یا کالا های تولیدی و صنعتی زیادی نگه داری می شود همچنین افراد مختلفی به آنجا ورود می کنند. مواد غذایی اهمیت بیشتری نسبت به دیگر کالا های موجود در مغازه دارند و از آن ها بیشتر باید مراقبت کرد تا حشرات موذی و جوندگان به آن ها حمله نکنند. حشرات می توانند به راحتی نیمی از حبوبات را خراب کنند و آن ها را آفت زده نشان دهند. شما اگر سمپاشی فروشگاه و یا مغازه تان را جدی نگیرید به مرور زمان مشتری های خود را به علت آلوده بودن و بی کیفیتی محولاتتان از دست خواهید داد.

دما، رطوبت، آب، غذا و تاریکی نیاز اصلی تکثیر باکتری ها و حشرات هستند. با ورود حشرات به مغازه باکتری ها هم بیشتر می شوند، باکتری ها می توانند هر 15 دقیقه حدود دو برابر افزایش پیدا کنند و خود را تکثیر دهند. باکتری ها بدون ارتباط جنسی تکثیر می شوند به این معنی که اگر در مغازه تان یک کثیفی و یا آلودگی کوچک دیدید و آن را بی اهمیت دانستید در عرض هفته دیگر و یا کمتر شاهد تعداد بیشتر آن ها می شوید.

شماره تلفن سمپاشی فروشگاه در تهران

 سمپاشی فروشگاه در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی فروشگاه در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی فروشگاه در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی فروشگاه در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

ختم کلام

همان طور که در مقاله خواندید زمان در سمپاشی و نوع سمپاشی بسیار اهمیت دارد. سمپاشی فروشگاه یکی از ضروری ترین کار ها برای رعایت نظافت و جلوگیری از ضرر بزرگ است. همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده است به مواردی که ذکر شد تا از ورود حشرات موذی جلوگیری کنید توجه داشته باشید.

Rate this post