سمپاشی هتل

هتل یکی از مراکز اقامتی است که رعایت بهداشت و نظافت موضوعی مهم برایش است. هتل محل ورود و خروج و زندگی کوتاه مدت افراد مختلفی است شما اگر هتل دار هستید باید از مهمانان خود به خوبی پذیرایی کنید و برای آن ها آرامش را فراهم آورید. سمپاشی هتل یکی از ضرورات مهم است و عدم کنترل آفات در هتل منجر به عئاقب قانونی مثل بسته شدن اماکن، کاهش مهمان بعد از پیچیده شدن خبر عدم نظافت هتل در بین مردم، و فاجعه کاهش بین هتل های ستاره دار.

حشرات مختلفی م یتوانند به هتل ها نفوذ کنند زیرا هتل ها هم محل زندگی هستند و هم محل نگهداری و انبار کردن هم محصولات غذایی و هم محصولات دیگری که در هتل استفاه می شود.

شماره تلفن سمپاشی هتل در تهران

 سمپاشی هتل در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی هتل در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی هتل در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی هتل در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

سمپاشی هتل ها برای بخش های انبار و آشپزخانه باید در ساعاتی انجام شوند که مهمان ها خواب هستند تا مزاحمتی برای آن ها ایجاد کند و سمپاشی اتاق ها قبل از ورود مهمان جدید باید انجام شود.

شما می توانید با شرکت های سمپاشی قرار داد ببندید و از آن ها بخواهید که به طور دوره ای و زمان های مورد نیازی که خودشان میدانند هتل شما را سمپاشی کنند.

7 نوع حشره ذکر شده بیشتر در هتل ها دیده می شوند.

  1. ساس
  2. عنکبوت ها
  3. پشه
  4. مورچه ریز سیاه
  5. حشرات شب پرواز
  6. سوسک ها آلمانی
  7. کک

موارد نیاز برای زندگی و تکثیر حشرات و جانوران موذی مثل آب، غذا، پناهگاه، تاریکی، رطوبت و دمای مطلوب هستند که در هتل این شرایط موجود است. آفات و حشرات از طریق راه های ورودی و خروجی مثل پنجره ها، در ها، محل لوله کشی ها، درز، ترک، شکاف، موتورخانه، آشپزخانه و انبار هتل ها می توانند به هتل شما نفوذ کنند.

جوندگان و سوسک ها برای زندگی به مکان های تاریک و مرطوب نیاز دارند از بین بردن چنین شرایطی می توان جلوی تکثیر و زندگی آن ها را گرفت همچنین به مقدار زیادی از آب مصرف می کنند شما باید سرویس های بهداشتی و حمام های هتل را سمپاشی کنید همچنین سوسک های فاضلابی در تمام سرویس بهداشتی ها دیده می شوند و باعث ترس و آلودگی  برای افراد هستند بهتر است سمپاشی سرویس های بهداشتی را به شرکت ها بسپارید تا با استفاده از سم ها و اسید های قوی سمپاشی هتل شم را انجام دهند.

بهتر است در انبار هتل از کارتن، مقوا. ضایعات نگه داری نشود زیرا موش ها قاتل آن ها هستند لازم است بدانید اطراف هتل تا مسافت مشخصی از چوب و کارتن نگه داری نکنید.

سمپاشی هتل در تهران

تهران به علت شلوغی و داشتن مراکز زیاد اداره هتل و مهمان سرا های زیادی دارد همچنین مهمان ها خارجی به تهران زیاد سفر می کنند به همین دلیل توجه بازرسان بهداشت روی هتل های تهران بیشتر است.

آشپزخانه و غذاخوری های هتل ها باید به طور مرتب و دوره ای سمپاشی شوند اگر رستوران هتل آلوده باشد نشان از آلوده بودن آشپزخانه و مواد غذایی دارد.

در مقاله سمپاشی کک می خوانیم که کک ها علاقه زیادی به زندگی در تشک ها، ملحفه ها و دیگر وسایل خواب دارند هتل داران بعد از خروج هر مهمان باید سرویس خواب را ضدعفونی کنند تا بتوانند در اختیار مهمان بعدی قرار دهند.

ممکن است هر مهمانی که به هتل شما وارد می شود با خود آلودگی آورده باشد به همین دلیل نمی توان اتاق را بدون سمپاشی و تمیزکاری به مهمان دیگری سپرد.

شرکت های سمپاشی از سم های خارجی استفاده می کنند که بوی خیلی کمی دارد و باعث آلرژی و مشکلات ریوی نمی شوند و بعد از سمپاشی شما می توانید آن اتاق را به فرد دیگری در همان روز تحویل دهید.

اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از ورود حشرات می تواند 6 مورد زیر باشد.

  1. گزاشتن توری برای پنجره ها مخصوصا پنجره سرویس های بهداشتی
  2. استفاده از درب اتوماتیک برای ورود و خروج
  3. استفاده از درپوش برای چاه ها و لوله های فاضلابی
  4. خالی کردن سطل های زباله به طور مرتب
  5. دور نگه داشتن وسایل چوبی و مقوا ها از هتل
  6. نگه داری نکردن از ضایعات د رانبار هتل

شماره تلفن سمپاشی هتل در تهران

 سمپاشی هتل در شمال تهران

۲۲۸۷۴۷۰۶-۰۲۱ 

سمپاشی هتل در مرکز تهران

۸۸۱۹۵۳۶۸-۰۲۱ 📞

سمپاشی هتل در شرق تهران

۷۷۸۶۶۲۵۸-۰۲۱

۷۷۸۴۰۳۱۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی هتل در غرب تهران 

۴۶۰۴۰۸۹۵-۰۲۱ ☎

۴۶۰۴۰۸۹۷-۰۲۱ 📞

سمپاشی با سم خارجی و با ضمانت

ختم کلام

شما باید سمپاشی هتل را یکی از واجبات بدانید زیرا وجود آلودگی و آفات درهتل ضرر جبران ناپذیری به همراه خود دارد و وجود کوچک ترین حشرات موذی یا جوندگان می تواند به سرعت مهمان های شما را کاهش دهد و برای شما پیگرد قانونی داشته باشد.

Rate this post